Page 201 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 201
Analiza rezultatov vprašalnika
o kakovosti študijskega programa
Izobraževanje odraslih in razvoj kariere

za študijsko leto 2014/2015

Dejan Hozjan, Nina Krmac

Uvod

Za kakovostnejšo interpretacijo pridobljenih rezultatov bomo v uvodu namenili nekaj be-
sed o samem študijskem programu in kompetencah, ki naj bi jih študent pridobil v času
študija. Podiplomski magistrski študijski program Izobraževanje odraslih in razvoj kari-
ere je bil na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem ustanovljen v študijskem letu
2011/2012. Omenjenega leta se je nanj vpisalo 6 študentov, in sicer 4 v 1. letnik ter 2 študen-
ta v 2. letnik. Sedaj, v študijskem letu 2014/2015, ima študijski program vpisanih 43 študen-
tov. Od tega je 14 študentov v 1. letniku, 15 v 2. letniku, ostali študentje koristijo absolvent-
ski staž. Do meseca aprila 2015 sta na omenjenem študijskem programu magistrirali dve
magistrantki.

V času študija študentje pridobijo predvsem kompetence s področja andragogike, psi-
hologije in kadrovanja, s katerimi se usposobijo za izvajanje različnih vlog, kot so na primer
vodja izobraževalnih in kadrovskih enot, vodja strokovnega razvoja zaposlenih, svetovalec
in mentor za izobraževanje odraslih, razvoja kariere in kadrovanja ter ne nazadnje predava-
telj s področja andragogike.

Diplomant ob zaključku študija pridobi naziv magister profesor andragogike, s kate-
rim ima licenčno izobrazbo, ki mu daje možnost odpiranja zasebnih izobraževalnih usta-
nov za izobraževanje odraslih.

Glede na značilnosti študijskega programa bomo v nadaljevanju analizirali rezultate
vprašalnika o kakovosti, ki so ga izpolnili študentje, ki omenjeni študijski program obisku-
jejo. Pri interpretaciji podatkov so vključeni le tisti podatki, ki so za naše področje razisko-
vanja najbolj relevantni in bodo pripomogli pri izboljšavah študijskega programa ter njego-
vem kakovostnejšem delovanju.

Rezultati in interpretacija
Vzorec

Vprašalnik o kakovosti delovanja omenjenega študijskega programa je rešilo 14 študentk,
od tega 8 študentk obiskuje 1. letnik, 6 študentk pa 2. letnik.

199
   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206