Page 130 - Šuligoj, Metod, ur., 2015. Retrospektiva turizma Istre. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 130
ala, ki se je zgodil po osamosvojitvi Slovenije, je imel kapitala koji se dogodio nakon osamostaljenja Slovenije
sicer politično podporo, a je temeljil na krhkih finančnih imao je, doduše, političku podršku, ali je bio utemeljen
temeljih, zato so velika turistična podjetja propadla in na krhkim financijskim temeljima, zato su velike turistič-
začela razprodajati svoje naložbe v hotelska podjetja. ke tvrtke propale i počele rasprodavati svoje investicije
Obseg hotelske ponudbe na obali je v dosedanjem razvoju u hotelske tvrtke. Hotelska je ponuda na obali tijekom
dosegel takšen obseg, da je le-ta postala zanimiva tudi za dosadašnjeg razvoja postala tako široka da je postala
vlagatelje iz tujine. Predvsem v Portorožu, kjer je koncen- zanimljiva i za investitore iz inozemstva. U Portorožu,
tracija hotelske ponudbe največja, se pojavljajo tuji vla- gdje je koncentracija hotelske ponude najveća, prije sve-
gatelji in na tržišče vstopajo tudi tuje blagovne znamke. ga su se pojavljivali strani investitori, a na tržište ulaze i
Zaradi bližine Portoroža pa so za tuje vlagatelje zanimivi strane tržišne marke. Za strane su investitore zbog blizine
tudi drugi kraji na slovenski obali (Belvedere). Vstop Portoroža zanimljiva i druga mjesta na slovenskoj obali
tujega kapitala bo nedvomno vplival na nadaljnji razvoj (Belvedere). Ulazak stranog kapitala nesumnjivo će utje-
turizma in hotelske ponudbe. Nabavni in prodajni kanali cati na daljnji razvoj turizma i hotelske ponude. Nabavni i
v mednarodnih podjetjih sledijo korporativni logiki, ki prodajni kanali u međunarodnim tvrtkama prate korpora-
se močno razlikuje od načina delovanja lokalnih podje- tivnu logiku, koja se značajno razlikuje od načina rada lo-
tij. Način poslovanja posameznih podjetij in sodelovanje kalnih tvrtki. Način poslovanja pojedinih tvrtki i suradnja
znotraj turističnih destinacij bo zato v prihodnje bolj unutar turističkih destinacija ubuduće će s obzirom na to
podrejeno zadovoljevanju korporativnih interesov lastni- biti više podređena zadovoljavanju korporativnih interesa
kov in doseganju njihovih strateških interesov. Izkušnje vlasnika i postizanju njihovih strateških interesa. Iskustva
mnogih turističnih destinacij kažejo, da ti interesi niso mnogih turističkih destinacija pokazuju da ti interesi nisu
vedno skladni s cilji na lokalni ravni, zato se bodo morala uvijek u skladu s ciljevima na lokalnoj razini, stoga će se
dosedanja razmerja med deležniki v turizmu na lokalni dosadašnji odnosi između dionika u turizmu na lokalnoj
ravni vzpostaviti na novih osnovah. V nadaljnjem razvoju razini uspostaviti na novim temeljima. Zato možemo oče-
hotelirstva na slovenski obali zato lahko pričakujemo ve- kivati mnogo promjena u daljnjem razvoju hotelijerstva
liko sprememb. na slovenskoj obali.

130
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135