Page 125 - Šuligoj, Metod, ur., 2015. Retrospektiva turizma Istre. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 125
lika 4: Hotel Triglav leta 197759
Slika 4: Hotel Triglav godine 1977.59

večinoma spremenili svojo dejavnost, ter manjšega števila manjeg broja turističkih soba kod privatnih iznajmljiva-
turističnih sob pri zasebnih sobodajalcih. Število hotel- ča. Broj hotelskih ležajeva nije se značajno promijenio.
skih ležišč pa se ni občutno spremenilo. Neprivlačnost in Neprivlačnost i zastarjelost turističke ponude koja je
zastarelost turistične ponudbe, ki se je začela kazati že postajala sve očiglednija još u drugoj polovici 1980-ih go-
v drugi polovici osemdesetih let, in potreba po obnovi dina te potreba za obnovom hotelskih objekata, većinom
hotelskih objektov, večinoma zgrajenih v sedemdesetih izgrađenih u 1970-ima, pokrenule su novi investicijski
letih, so sprožile nov investicijski ciklus in iskanje nove ciklus i traženje nove ponude te novo pozicioniranje tu-
ponudbe ter novo umeščanje turistične ponudbe na trgu. rističke ponude na tržištu. Tvrtke su sredstva za obnovu
Podjetja so sredstva za obnovo dotrajanih objektov prido- dotrajalih objekata dobivale bankovnim kreditima osigu-
bivala z bančnimi krediti zavarovanimi s hipotekami in s ranim hipotekama i prodajom svojih objekata. Hotelska
prodajo svojih objektov. Hotelsko podjetje Metropol (tudi tvrtka Metropol (također Metropol Group) financirala je
Metropol Group) je financiralo obnovo svojih hotelov s obnovu svojih hotela prodajom hotela Marita, Vesna te
prodajo hotelov Marita, Vesna in bungalovskega naselja bungalova i paviljona Suisse. Prodaja tih objekata utjecala
ter paviljona Suisse. Prodaja teh zmogljivosti je vplivala je na raspoloživost kapaciteta, jer je nakon prodaje samo
na razpoložljivost le-teh, saj je po prodaji le hotel Marita hotel Marita sačuvao svoju osnovnu djelatnost, a ostale

125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130