Page 153 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 153
mediji v očeh nacionalne manjšine ...

Slika 21: Manjšinska medijska subjektiviteta skozi izris akterskih motivacij
nem območju, pač pa v obeh državah lahko mimo stereotipov, utemeljenih
na nacionalnih sentimentih , komunicirali in vzpostavljali kreativno člo-
veško razmerje ter brez predsodkovnih obtežitev prehajali iz manjšinskih v
večinske habituse in obratno. Glavna kritika, ki jo tu dejansko gre nasloviti
na osrednje slovenske nacionalne medije, saj v tendenci po nenehni nacio-
nalizaciji slovenskih družbenih realnosti zapadejo ne le v ekskluzivni cen-
tralizem, pač pa celo v najbolj esencialističen etatizem političnih meja, je v
tem, da se realnost ne konča tik za mejo slovenske države. Akterske izreke
nakazujejo, da problem medijske produkcije manjšinstva kot kolektivnega
identitetnega opisa, vpisa in samopripisa Slovencev v Italiji ni v geografiji
ali genih, pač pa v diskurzu. Ali kakor to distinktivno izrazi ena izmed na-

153
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158