Page 121 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
Priloge
Priloga 9 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: maj
Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 8 – Pisno odštevajo v obsegu do 100
in algebra stnosti brez prehoda in uporabljajo ra-
čunske operacije pri reševanju
– Pisno odštevanje v obsegu do 100 problemov,
brez prehoda
– odštevajo stotice in desetice brez
– Ustno odštevanje stotic in desetic prehoda,
– Odštevanje stotic, desetic in enic
– odštevajo stotice, desetice in enice
od trimestnega števila od poljubnega trimestnega števila
– Pisno odštevanje trimestnih števil brez prehoda,
brez prehoda – pisno odštevajo dvomestna in tri-
– Matematični problemi odštevanja mestna števila obsegu do 1000
brez prehoda,
v obsegu do 1000 brez prehoda
– uporabljajo računske operacije pri
reševanju problemov.
Geometrija Računanje z dolžinskimi enotami 2 – Računajo z enoimenskimi merski-
in merjenje – Seštevanje in odštevanje z istoi- mi enotami – cm.
menskimi merskimi enotami
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 3 – Pisno seštevajo v obsegu do 1000
in algebra stnosti s prehodom,
– Pisno seštevanje v obsegu do 1000 – uporabljajo računske operacije pri
s prehodom čez desetico oziroma reševanju matematičnih proble-
stotico mov in besedilnih nalog.
– Pisno seštevanje v obsegu do 1000
z obema prehodoma
– Matematični problemi seštevanja
v obsegu do 1000 s prehodom
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 3 – Pisno odštevajo v obsegu do 1000
in algebra stnosti s prehodom,
– Pisno odštevanje v obsegu do – uporabljajo računske operacije pri
1000 s prehodom čez desetico ozi- reševanju matematičnih proble-
roma stotico mov in besedilnih nalog.
– Pisno odštevanje v obsegu do
1000 z obema prehodoma
– Matematični problemi odštevanja
v obsegu do 1000 s prehodom
Opombe (1) Število ur.
119
Priloga 9 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: maj
Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 8 – Pisno odštevajo v obsegu do 100
in algebra stnosti brez prehoda in uporabljajo ra-
čunske operacije pri reševanju
– Pisno odštevanje v obsegu do 100 problemov,
brez prehoda
– odštevajo stotice in desetice brez
– Ustno odštevanje stotic in desetic prehoda,
– Odštevanje stotic, desetic in enic
– odštevajo stotice, desetice in enice
od trimestnega števila od poljubnega trimestnega števila
– Pisno odštevanje trimestnih števil brez prehoda,
brez prehoda – pisno odštevajo dvomestna in tri-
– Matematični problemi odštevanja mestna števila obsegu do 1000
brez prehoda,
v obsegu do 1000 brez prehoda
– uporabljajo računske operacije pri
reševanju problemov.
Geometrija Računanje z dolžinskimi enotami 2 – Računajo z enoimenskimi merski-
in merjenje – Seštevanje in odštevanje z istoi- mi enotami – cm.
menskimi merskimi enotami
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 3 – Pisno seštevajo v obsegu do 1000
in algebra stnosti s prehodom,
– Pisno seštevanje v obsegu do 1000 – uporabljajo računske operacije pri
s prehodom čez desetico oziroma reševanju matematičnih proble-
stotico mov in besedilnih nalog.
– Pisno seštevanje v obsegu do 1000
z obema prehodoma
– Matematični problemi seštevanja
v obsegu do 1000 s prehodom
Aritmetika Računske operacije in njihove la- 3 – Pisno odštevajo v obsegu do 1000
in algebra stnosti s prehodom,
– Pisno odštevanje v obsegu do – uporabljajo računske operacije pri
1000 s prehodom čez desetico ozi- reševanju matematičnih proble-
roma stotico mov in besedilnih nalog.
– Pisno odštevanje v obsegu do
1000 z obema prehodoma
– Matematični problemi odštevanja
v obsegu do 1000 s prehodom
Opombe (1) Število ur.
119