Page 117 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 117
Priloge

Priloga 5 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: januar

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 12 – Znajo poštevanko števil 7, 8, 9 in 1,
in algebra stnosti – uporabijo računsko operacijo
množenja pri reševanju proble-
– Poštevanka števila 7 mov,
– Poštevanka števila 8 – poiščejo količnike, ki so vezani na
– Količniki pri poštevanki števila 7 poštevanko števil 7, 8, 9 in 1,
– Količniki pri poštevanki števila 8 – delijo celoto na enake dele (polo-
– Poštevanka števila 9 vici, četrtine, tretjine, šestine),
– Poštevanka števila 1 – seštevajo in odštevajo s preho-
– Količniki pri poštevanki števila 9 dom.
– Količniki pri poštevanki števila 1
1 – Berejo preproste zemljevide v obli-
Geometrija Orientacija ki mreže.
in merjenje – Mreže
2 – Seštevajo in odštevajo s preho-
Aritmetika Računske operacije in njihove la- dom,
in algebra stnosti
– ugotovijo, da sta si množenje in
– Seštevanje in odštevanje s preho- deljenje nasprotni računski opera-
dom ciji.

– Množenje in deljenje – obratni 2 – Uporabijo računske operacije
operaciji množenja, deljenja, seštevanja in
odštevanja pri reševanju matema-
Matematični problemi tičnih problemov.
– Matematični problemi seštevanja,
3 – Ugotovijo, da sta si množenje in
odštevanja, množenja in deljenja deljenje nasprotni računski opera-
ciji,
Računske operacije in njihove la-
stnosti – izračunajo vrednost izraza z upo-
– Množenje in deljenje – obratni števanjem vrstnega reda račun-
operaciji skih operacij,
– Številski izrazi
– Izrazi in matematični problemi – uporabijo računske operacije pri
reševanju matematičnih proble-
mov.

Opombe (1) Število ur.

115
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122