Page 119 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
Priloge

Priloga 7 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: marec

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Geometrija Geometrijske oblike 3 – Prepoznajo in narišejo skladen lik,
in merjenje – Skladnost likov in vzorci – prepoznajo in poimenujejo geo-
metrijsko telo ter uporabljajo ma-
– Telesa tematični jezik (ploskev, rob, ogli-
šče).

Aritmetika Naravna števila do 1000 12 – Štejejo, zapisujejo in berejo števila
in algebra – Naravna števila do 1000 do 1000,

– Urejenost števil do 1000 – urejajo naravna števila do 1000,
– Desetiške enote – razlikujejo desetiške enote (E, D, S,
– Predhodnik, naslednik
– Velikostni odnosi med števili T),
– določijo predhodnik in naslednik

števila,
– oblikujejo zaporedje in nadaljujejo

dano zaporedje števil,
– spoznavajo in zapisujejo odnose

med števili z znaki >, <, =.

Geometrija Merjenje dolžine 5 – Ocenijo, primerjajo, merijo ter za-

in merjenje – Dolžinske merske enote: m, dm, pišejo dolžine, širine in višine z

cm merskim številom in enoto (m, dm,

– Razdalja med točkama cm),

– Ocenjevanje, primerjanje in merje- – poznajo velikostne odnose med

nje dolžine standardnimi dolžinskimi enotami

– Zapis dolžine z merskim številom (m, dm, cm),

in enoto – urejajo dane dolžinske količine po

– Urejanje dolžinskih merskih količin velikosti,

– merijo s standardnimi in z nestan-

dardnimi enotami.

Opombe (1) Število ur.

117
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124