Page 119 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
Priloge
Priloga 7 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: marec
Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:
Geometrija Geometrijske oblike 3 – Prepoznajo in narišejo skladen lik,
in merjenje – Skladnost likov in vzorci – prepoznajo in poimenujejo geo-
metrijsko telo ter uporabljajo ma-
– Telesa tematični jezik (ploskev, rob, ogli-
šče).
Aritmetika Naravna števila do 1000 12 – Štejejo, zapisujejo in berejo števila
in algebra – Naravna števila do 1000 do 1000,
– Urejenost števil do 1000 – urejajo naravna števila do 1000,
– Desetiške enote – razlikujejo desetiške enote (E, D, S,
– Predhodnik, naslednik
– Velikostni odnosi med števili T),
– določijo predhodnik in naslednik
števila,
– oblikujejo zaporedje in nadaljujejo
dano zaporedje števil,
– spoznavajo in zapisujejo odnose
med števili z znaki >, <, =.
Geometrija Merjenje dolžine 5 – Ocenijo, primerjajo, merijo ter za-
in merjenje – Dolžinske merske enote: m, dm, pišejo dolžine, širine in višine z
cm merskim številom in enoto (m, dm,
– Razdalja med točkama cm),
– Ocenjevanje, primerjanje in merje- – poznajo velikostne odnose med
nje dolžine standardnimi dolžinskimi enotami
– Zapis dolžine z merskim številom (m, dm, cm),
in enoto – urejajo dane dolžinske količine po
– Urejanje dolžinskih merskih količin velikosti,
– merijo s standardnimi in z nestan-
dardnimi enotami.
Opombe (1) Število ur.
117
Priloga 7 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: marec
Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:
Geometrija Geometrijske oblike 3 – Prepoznajo in narišejo skladen lik,
in merjenje – Skladnost likov in vzorci – prepoznajo in poimenujejo geo-
metrijsko telo ter uporabljajo ma-
– Telesa tematični jezik (ploskev, rob, ogli-
šče).
Aritmetika Naravna števila do 1000 12 – Štejejo, zapisujejo in berejo števila
in algebra – Naravna števila do 1000 do 1000,
– Urejenost števil do 1000 – urejajo naravna števila do 1000,
– Desetiške enote – razlikujejo desetiške enote (E, D, S,
– Predhodnik, naslednik
– Velikostni odnosi med števili T),
– določijo predhodnik in naslednik
števila,
– oblikujejo zaporedje in nadaljujejo
dano zaporedje števil,
– spoznavajo in zapisujejo odnose
med števili z znaki >, <, =.
Geometrija Merjenje dolžine 5 – Ocenijo, primerjajo, merijo ter za-
in merjenje – Dolžinske merske enote: m, dm, pišejo dolžine, širine in višine z
cm merskim številom in enoto (m, dm,
– Razdalja med točkama cm),
– Ocenjevanje, primerjanje in merje- – poznajo velikostne odnose med
nje dolžine standardnimi dolžinskimi enotami
– Zapis dolžine z merskim številom (m, dm, cm),
in enoto – urejajo dane dolžinske količine po
– Urejanje dolžinskih merskih količin velikosti,
– merijo s standardnimi in z nestan-
dardnimi enotami.
Opombe (1) Število ur.
117