Page 118 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 118
loge

Priloga 6 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: februar

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 1 – Množijo s številom –0, utrjujejo po-
in algebra stnosti števanko.

– Množenje s številom 0 1 – Rešijo logične matematične pro-
bleme, za katere sami poiščejo
Logika in Matematični problemi strategijo reševanja.
jezik – Logični matematični problemi
2 – Razlikujejo liha in soda števila.
Aritmetika Računske operacije in njihove la- – rešijo enačbe z manjkajočim čle-
in algebra stnosti nom,
– utrjujejo poštevanko.
– Liha in soda števila
– Vloga števila 0 pri deljenju 2 – Rešijo probleme z več rešitvami in
več oziroma manj podatki, kot je
Matematični problemi potrebno,
– Matematični problemi s preveč
– uporabijo računske operacije
podatki množenja, deljenja, seštevanja in
– Matematični problemi s premalo odštevanja pri reševanju matema-
tičnih problemov.
podatki
2 – Predstavijo preproste kombinato-
Druge Kombinatorika rične situacije s preglednico in s
vsebine, – Kombinatorične situacije kombinatoričnim drevesom.
logika in
jezik 2 – K danemu računu poiščejo ustre-
zno besedilno nalogo,
Matematična terminologija
– Matematični izrazi za računske – za dane matematične povedi zapi-
šejo številske izraze.
operacije
– Matematični problemi 2 – Ocenijo, primerjajo, merijo ter za-
pišejo vrednosti z merskim števi-
Geometrija Denar lom in enoto (evro, cent),
in merjenje – Merski enoti za denar: evro, cent
– navajajo se na uporabo denarnih
– Uporaba denarnih enot v vsakda- enot v vsakdanjem življenju.
njem življenju
1 – Rešijo logične matematične pro-
Druge Matematična terminologija bleme, za katere sami poiščejo
vsebine, – Logični matematični problemi strategijo reševanja.
logika in
jezik Verjetnost 1 – V posameznih situacijah napove-
– Zagotovo, mogoče, nemogoče jo verjetnost dogodka in pri tem
uporabijo izraze: zagotovo, mogo-
če, nemogoče.

Opombe (1) Število ur.

116
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123