Page 149 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 149
Literatura
Marentič-Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (str. –
). Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
Žakelj, A. (). Data processing and statistics in the Slovenian curriculum. V Data
and context in statistics education: towards an evidence-based society: Abstract
book (str. –). Voorburg: International Association for Statistical Education.
Žakelj, A. (). Od preverjanja do ocenjevanja znanja. V A. Žakelj in M. Borstner (ur.),
Razvijanje in vrednotenje znanja (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Sloveni-
je za šolstvo.
Žakelj, A. (). Problemske naloge. V M. Suban in S. Kmetič (ur.), Posodobitve pou-
ka v osnovnošolski praksi: Matematika (str. –). Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Žakelj, A. (). Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki. Revija za
elementarno izobraževanje, (), –.
Žakelj, A., Prinčič Röhler, A. Perat, Z., Lipovec A., Vršič, V., Repovž, B., . . . in Bregar Umek,
Z. (). Učni načrt: program osnovna šola; matematika. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo in šport.


   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154