Page 145 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 145
Literatura

Paechter, M., Maier, B., in Macher, D. () Student’s expectations of, and experiences
in e-learning: Their relation to learning achievements and course satisfaction.
Computer & Education, (), –.

Palmer, S. E. (). Fundamental aspects of cognitive representation. V E. Rosch, B.
B. Lloyd (ur.), Cognition and categorization (str. –). Hillsdale, NJ: Lawrence
Erlbaum Associates.

Pappas, C. (). Instructional design models and theories: The discovery learning
model. Pridobljeno s https://elearningindustry.com/discovery-learning-model

Passey, D., Rogers, C., Machell, J., in McHugh, G. (). The motivational effect of ICT
on pupils (Research Report No. ). Nottingham: DfES.

Pesek, I. (). Kaj je e-gradivo. Bilten e-šolstva, št. , .
Piciga, D. (). Od razvojne psihologije k drugačnemu učenju in poučevanju. Nova

Gorica: Educa.
Pintrich, P. R., in Schunk, D. H. (). Motivation in education: Theory, research & appli-

cations. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
PISA. (). Naravoslovni, bralni in matematični dosežki slovenskih učencev: nacional-

no poročilo. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Plut-Pregelj, L. (). Analitično-logično in pripovedno mišljenje: nujni sestavini

izobraževalno-vzgojne dejavnosti. Sodobna pedagogika, (), –.
Plut-Pregelj, L. (). Sodobna šola ostaja šola: kaj pa se je spremenilo? Sodobna pe-

dagogika, (), –.
Podhostnik, K. (). Didaktika. Ljubljana: Pedagoška akademija.
Poljak, V. (). Didaktika za pedagoške akademije. Zagreb: Školska knjiga.
Polya, G. (). Kako rešujemo matematične probleme. Ljubljana: DMFA.
Požar, M. (). Uporaba računalnika na razredni stopnji. V M. Blažič (ur.), Mediji v izo-

braževanju: zbornik mednarodnega znanstvenega simpozija (str. –). Novo
mesto: Visokošolsko središče.
Presmeg, N. C. (). Prototypes, metaphors, metonymies and imaginative rationa-
lity in high school mathematics. Educational Studies in Mathematics, (), –
.
Presmeg, N. C. (). Contemplating visualization as an epistemological learning
tool in mathematics. ZDM – The International Journal on Mathematics Educati-
on, (), –.
Pustavrh, S. (). Od zelene table do tabličnih računalnikov. V S. Kmetič, J. Bone, S.
Rajh, A. Sambolić Beganović, M. Sirnik in M. Suban (ur.), . mednarodna Konferen-
ca o učenju in poučevanju matematike KUPM  (str. –). Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Pustavrh, S. (). Risanje skic pri geometriji. V M. Suban, J. Bone, S. Rajh in M. Sirnik,
(ur.), . mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 
(str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.


   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150