Page 146 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 146
eratura

Race, P. (). Teaching: Creating a thirst for learning? V S. Brown (ur.), Motivating
students (str. –). London: Kogan Page.

Radovan, M. (). Psihološko-didaktični vidiki tutorske podpore v e-izobraževanju.
Andragoška spoznanja, (), –.

Räsänen, P., Salminen, J., Wilson, A. J., Aunio, P., in Dehaene, S. (). Computer-
assisted intervention for children with low numeracy skills. Cognitive Develop-
ment, (), –.

Rebolj, V. (). E-izobraževanje: skozi očala pedagogike in didaktike. Radovljica: Di-
dakta.

Repolusk, S. (). E-učna gradiva pri pouku matematike (neobjavljeno magistrsko
delo). Univerza v Mariboru, Maribor.

Repolusk, S. (). Značilnosti učnega pogovora pri učenju matematike z apleti (neo-
bjavljena doktorska disertacija). Univerza v Mariboru, Maribor.

Roblyer, M. D. (). Integrating educational technology into teaching (rd edition).
Columbus, OH: Prenctice-Hall.

Roschelle, J., Shechtman, N., Tatar, D., Hegedus, S., Hopkins, B., Empson, S., . . . in Galla-
gher, L. P. (). Integration of technology, curriculum, and professional deve-
lopment for advancing middle school mathematics: Three large-scale studies.
American Educational Research Journal, (), –.

Rugelj, J. (). Nove strategije pri uvajanju IKT v izobraževanje. V M. Vreča in U. Boh-
te (ur.), Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT: SIRIKT
 (str. –). Ljubljana: Arnes.

Sangrà, A., in González-Sanmamed, M. (). The role of information and commu-
nication technologies in improving teaching and learning processes in primary
and secondary schools. Research in Learning Technology, (), –.

Şahin, O. (). In- & pre- service elementary school teachers? Van Hiele reasoning sta-
ges (neobjavljena magistrska naloga). Kocatepe University, Afyon.

Sawyer, R. K. (). Educating for innovation. Thinking skills and Creativity, (), –.
Schneider, M., in Stern, E. (). Kognitivni pogled na učenje: deset temeljnih ugo-

tovitev. V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba
raziskav za navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Selvi, K. (). Motivating factors in online courses. Procedia: Social and Behavioral
Sciences, (), –.
Sentočnik, S., in Rutar Ilc, Z. (). Koncepti znanja, učenje za razumevanje. V A. Zu-
pan in M. Turk Škraba (ur.), Modeli poučevanja in učenja: zbornik prispevkov 
(str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Seo, Y. J., in Bryant, D. P. (). Analysis of studies of the effects of computer-assisted
instruction on the mathematics performance of students with learning disabi-
lities. Computers & Education, (), –.
Seo, Y. J., in Woo, H. (). The identification, implementation, and evaluation of cri-
tical user interface design features of computer-assisted instruction programs


   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151