Page 141 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 141
turno-umetnostna vzgoja/Culture and arts education bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
Golobič, Špela: Odziv učiteljev in učencev na simfonično matinejo Glasbene

mladine Slovenije. The response of teachers and pupils to a musical
youth of Slovenia’s symphony matinee. 2014, 20, 71–92.
Golobič, Špela: Kulturna vzgoja na področju glasbene umetnosti v osrednjih
slovenskih glasbenih institucijah. Cultural education in the field of
music in Slovenian principal musical foundations. 2019, 31, 145–160.
Novak, Katja: Odnos mladih do klasične glasbe. Young people’s attitude to
classical music concerts. 2018, 28, 61–78.
Učitelji glasbe/Music teachers
Habe, Katarina: Osebnostne vrline in občutek poslanstva glasbenih
pedagogov – temelj uspešne poklicne kariere glasbenega pedagoga.
Character virtues and experiencing profession as a calling in music
educators – A core of succesful music teaching. 2017, 27, 77–93.
Habe, Katarina: Študentski inovativni projekti (ŠIPK) – oblika
neformalnega pridobivanja poklicnih kompetenc na visokošolski ravni.
Students’ inovative projects (ŠIPK) – A form of non-formal acquisition
of professional competences at higher education. 2019, 31, 5–15.
Niermann, Franz, Hennessy, Sarah, de Vugt, Adri, in Malmberg, Isolde:
Projekt meNet in učni izidi pri izobraževanju učiteljev glasbe. The
meNet project and the learning outcomes in music teacher training.
2008, 10, 7–24.
Rimkutė-Jankuvienė, Sandra, in Girdzijauskienė, Rūta: Kompetence
učiteljev glasbe za spodbujanje glasbene ustvarjalnosti učencev s
pomočjo MCT. Music teacher’s competences to foster pupils’ musical
creativity through MCT. 2018, 28, 79–93.
Rotar Pance, Branka: Struktura lika učitelja glasbe. 1997, 2, 143–150.
Rotar Pance, Branka: Raziskava motivacijske naravnanosti učiteljev za
vzgojno-izobraževalno delo na področju glasbe. 2000, 3, 38–54.
Rotar Pance, Branka: Izobraževanje učiteljev glasbe v evropskih državah v
projektu meNet. Music teacher training in European countries in the
meNet project. 2008, 10, 25–39.
Šantl Zupan, Karolina: Pedagoško in umetniško delovanje učiteljev pihal.
Pedagogical and artistic work of wind instrument teachers. 2016, 24,
57–71.
Škojo, Tihana, in Jukić, Renata: Ocenjevanje pedagoških kompetenc
učiteljev solfeggia. The assessment of pedagogical competences of
solfeggio teachers. 2019, 31, 69–81.
Vseživljenjsko učenje/Lifelong learning
Sicherl-Kafol, Barbara, in Rotar Pance, Branka: Tečaj accompagnato –
spremljava na poti vseživljenjskega učenja. 2005, 5, 129–148.

141
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146