Page 139 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 139
jak, Marina: Pedagoški pristopi pri poučevanju petja v času glasovnih bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
sprememb. Pedagogical approaches for teaching singing at the time of
voice change. 2017, 27, 201–206.

Schaumberger, Helmut: Ključne kompetence zborovodij za strokovno
vodenje otroških in mladinskih pevskih zborov. How to sing
professionally with children and adolescents. core competencies of
children´s and couth choir directors. 2018, 29, 123–133.

Glasbena umetnost, naracija/Music, narration
Marčun, Andreja: Pomen glasbene umetnosti v povezavi z naracijo. The

importance of music in conjunction with narration. 2016, 24, 73–86.
Oblak, Breda: Narativni izraz poti skozi glasbeno šolstvo. Narrative

expression of path through musical education. 2016, 25, 9–24.
Glasbena vzgoja in estetika glasbe/Music education and aesthetics of music
Denac, Olga: Estetska vzgoja in načrtovanje učnega procesa glasbene vzgoje.

2002, 4, 33–38.
Crowther, Paul: Glasba kot virtualna izraznost. Music as virtual expression.

2017, 27, 95–102.
Sulz, Josef: Med ljudsko pesmijo, umetnostjo in rockom. Glasbena

pedagogika išče novo identiteto. 2000, 3, 89–107.
Zimmerschied, Dieter: Verweile doch, du bist so schön… Musik 1996 im

Spannungsfeld von Funktions- und Wertewandel. 2002, 4, 65–71.
Glasbena vzgoja in filozofija/Music education and philosophy
Parker, Brian Frederick: Spreminjajoča podoba glasbenega izobraževanja:

v obdobje nove glasbene zavesti. The changing landscape of music
education: Into an era of a new musical consciousness. 2006, 7, 69–82.
Svetina, Janez: O vlogi glasbe. 1995, 1, 62–65.
Glasbena vzgoja in muzikoterapija/Music education and musicotherapy
Mastnak, Wolfgang: Glasbena vzgoja in estetske terapije. integracija in
aplikacija. 1995, 1, 28–38.
Glasbena vzgoja, učenci s posebnimi potrebami/Music education, pupils with
special needs
Lapuh, Alja: Usvajanje glasbenega znanja in veščin pri otrocih z
Aspergerjevim sindromom. Adoption of musical knowledge and skills
in children with Asperger’s syndrome. 2019, 30, 73–91.
Marčun, Andreja: Poučevanje učencev s posebnimi potrebami v glasbenih
šolah – nekatere metode in oblike pedagoškega dela. Teaching children
with special needs in music school – Some methods and forms of
pedagogical work. 2016, 25, 269–286.
Peklaj, Cirila: Učitelj in učenci s posebnimi potrebami v glasbeni šoli.
Teacher and students with special needs in the music school. 2010, 14,
53–64.

139
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144