Page 138 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 138
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Lešnik, Ivan: Kakovost pevske dejavnosti v prvem triletju osnovne sole.
Singing quality in the first triennium of primary school. 2009, 12, 20–
40.
Mihevc, Marija: Sinergija umetnosti v luči gimnazijske glasbene didaktike.
Synergy of various arts in relation to music education in secondary
school. 2011, 16, 5–18.
Oblak, Breda: Izvor in pojmovanje strukture učnega načrta za splošni
glasbeni pouk. 1995, 1, 17–26.
Oblak, Breda: Vpogled v značilne raziskave o ustvarjalnem učenju na
področju glasbe. 2000, 3, 55–66.
Rotar Pance, Branka: Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
2002, 4, 26–32.
Sicherl-Kafol, Barbara: Glasba in integrirani pouk. 1995, 1, 74–90.
Sicherl-Kafol, Barbara: Vpliv celostne glasbene vzgoje na področja
afektivno-socialnega, psihomotoričnega in kognitivnega razvoja. 2000,
3, 20–37.
Sicherl-Kafol, Barbara: Procesno načrtovanje didaktičnih gradiv za
glasbeno vzgojo v začetnem obdobju osnovne šole. 2002, 4, 15–25.
Škojo, Tihana, in Žakić, Kristijan: Uporaba iger pri poučevanju glasbene
umetnosti. The use of games in music education teaching. 2018, 28, 51–
59.
Vidulin-Orbanić, Sabina: Izvenšolske glasbene dejavnosti v
osnovnošolskem sistemu. Extracurricular musical activities in the
primary school system. 2009, 12, 41–55.
Vidulin, Sabina: Razumevanje glasbe skozi inštrumentalno igro.
Understanding music through playing instruments. 2013, 19, 23–39.
Vidulin, Sabina: Strategije poslušanja glasbe in razumevanja glasbe v
obvezni šoli. Strategies for listening to music and music appreciation in
compulsory school. 2019, 31, 57–68.
Vospernik, Hedvika: Glasba v osnovni šoli. Že spet? 1995, 1, 11–16.
Zalar, Konstanca: Narativnost med otroki kot rezultat dela po ideji »Orff
–Schulwerk«. Narrative theory in children as a result of the “Orff-
Schulwerk approach”. 2008, 10, 52–71.
Glasbena pedagogika, vokalna tehnika/Musical pedagogy, vocal technique
Blašković, Jelena: Učinki pevskega izobraževanja na nekatere glasbene
dosežke študentov predšolske vzgoje. The effect of singing education on
some preschool education students’ music achievements. 2015, 23, 17–37.
Bizjak, Marina, in Freer, Patrick: Ali se zavedamo pomena vokalne
tehnike v adolescenci? Do we realize the importance of vocal technique
in adolescence? 2015, 23, 39–48.
138
Singing quality in the first triennium of primary school. 2009, 12, 20–
40.
Mihevc, Marija: Sinergija umetnosti v luči gimnazijske glasbene didaktike.
Synergy of various arts in relation to music education in secondary
school. 2011, 16, 5–18.
Oblak, Breda: Izvor in pojmovanje strukture učnega načrta za splošni
glasbeni pouk. 1995, 1, 17–26.
Oblak, Breda: Vpogled v značilne raziskave o ustvarjalnem učenju na
področju glasbe. 2000, 3, 55–66.
Rotar Pance, Branka: Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
2002, 4, 26–32.
Sicherl-Kafol, Barbara: Glasba in integrirani pouk. 1995, 1, 74–90.
Sicherl-Kafol, Barbara: Vpliv celostne glasbene vzgoje na področja
afektivno-socialnega, psihomotoričnega in kognitivnega razvoja. 2000,
3, 20–37.
Sicherl-Kafol, Barbara: Procesno načrtovanje didaktičnih gradiv za
glasbeno vzgojo v začetnem obdobju osnovne šole. 2002, 4, 15–25.
Škojo, Tihana, in Žakić, Kristijan: Uporaba iger pri poučevanju glasbene
umetnosti. The use of games in music education teaching. 2018, 28, 51–
59.
Vidulin-Orbanić, Sabina: Izvenšolske glasbene dejavnosti v
osnovnošolskem sistemu. Extracurricular musical activities in the
primary school system. 2009, 12, 41–55.
Vidulin, Sabina: Razumevanje glasbe skozi inštrumentalno igro.
Understanding music through playing instruments. 2013, 19, 23–39.
Vidulin, Sabina: Strategije poslušanja glasbe in razumevanja glasbe v
obvezni šoli. Strategies for listening to music and music appreciation in
compulsory school. 2019, 31, 57–68.
Vospernik, Hedvika: Glasba v osnovni šoli. Že spet? 1995, 1, 11–16.
Zalar, Konstanca: Narativnost med otroki kot rezultat dela po ideji »Orff
–Schulwerk«. Narrative theory in children as a result of the “Orff-
Schulwerk approach”. 2008, 10, 52–71.
Glasbena pedagogika, vokalna tehnika/Musical pedagogy, vocal technique
Blašković, Jelena: Učinki pevskega izobraževanja na nekatere glasbene
dosežke študentov predšolske vzgoje. The effect of singing education on
some preschool education students’ music achievements. 2015, 23, 17–37.
Bizjak, Marina, in Freer, Patrick: Ali se zavedamo pomena vokalne
tehnike v adolescenci? Do we realize the importance of vocal technique
in adolescence? 2015, 23, 39–48.
138