Page 136 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 136
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Misson, Andrej: Oris poučevanja kontrapunkta in kratka predstavitev
pouka na Akademiji za glasbo. 2000, 3, 78–88.
Misson, Andrej: O problemih didaktike floridnega kontrapunkta. 2002, 4,
49–55.
Misson, Andrej: Informatizacija poučevanja kontrapunkta na Akademiji za
glasbo. 2005, 5, 115–128.
Misson, Andrej: Poučevanje kontrapunkta in kompozicije na Slovenskem.
The teaching of counterpoint and composition in the Slovenian
territory. 2016, 25, 129–147.
Oblak, Jerica: Redefiniranje konsonance skozi spektralno manipulacijo
oblikovanja zvoka, tonske uglasitve in kompozicijskega strukturiranja.
Redefining consonance through spectral manipulation of sound design,
tuning and compositional structuring. 2006, 7, 7–20.
Parezanović, Kristina: Percepcija kromatičnih intervalov in alteriranih
akordov diatoničnega in kromatičnega tipa pri pouku solfeggia.
Perception of chromatic intervals and altered chords of diatonic and
chromatic type in teaching aural. 2009, 12, 97–108.
Smrekar, Borut: Terminus retuša v glasbeni strokovni literaturi in problem
njegove rabe. 1997, 2, 111–120.
Stanič, Žiga: Iskanje simetrij v proporcih vertikalnih harmonskih struktur.
Search for symetries within proportions of harmonic vertical structures.
2006, 7, 21–41.
Glasbena pedagogika in hermenevtika/Musical pedagogy and hermeneutic
Stefanija, Leon: Hermenevtika glasbe : teoretski sistem ali pedagoška
metoda? 2005, 5, 193–228.
Glasbena pedagogika, ocenjevanje/Musical pedagogy, assessment
Borota, Bogdana: Dokumentacija v vlogi spremljanja glasbenega
razvoja otroka. Documentation as a part of the assessment of music
development. 2009, 12, 5–19.
Kordeš, Urban, Sicherl-Kafol, Barbara, in Holcar Brunauer, Ada:
Model formativnega spremljanja znanja pri glasbeni vzgoji. A model of
formative assessment in music education. 2013, 19, 5–22.
Sicherl-Kafol, Barbara: Opisno ocenjevanje pri glasbeni vzgoji na začetni
stopnji osnovne šole. 1997, 2, 151–160.
Glasbena pedagogika, predšolska vzgoja/Musical pedagogy, early childhood
education
Blašković, Jelena: Glasbeni profil študentov predšolske vzgoje glede na
njihovo predhodno izobraževanje. Understanding the early childhood
education students’ musical profile with regard to their educational
background. 2014, 20, 51–70.
136
pouka na Akademiji za glasbo. 2000, 3, 78–88.
Misson, Andrej: O problemih didaktike floridnega kontrapunkta. 2002, 4,
49–55.
Misson, Andrej: Informatizacija poučevanja kontrapunkta na Akademiji za
glasbo. 2005, 5, 115–128.
Misson, Andrej: Poučevanje kontrapunkta in kompozicije na Slovenskem.
The teaching of counterpoint and composition in the Slovenian
territory. 2016, 25, 129–147.
Oblak, Jerica: Redefiniranje konsonance skozi spektralno manipulacijo
oblikovanja zvoka, tonske uglasitve in kompozicijskega strukturiranja.
Redefining consonance through spectral manipulation of sound design,
tuning and compositional structuring. 2006, 7, 7–20.
Parezanović, Kristina: Percepcija kromatičnih intervalov in alteriranih
akordov diatoničnega in kromatičnega tipa pri pouku solfeggia.
Perception of chromatic intervals and altered chords of diatonic and
chromatic type in teaching aural. 2009, 12, 97–108.
Smrekar, Borut: Terminus retuša v glasbeni strokovni literaturi in problem
njegove rabe. 1997, 2, 111–120.
Stanič, Žiga: Iskanje simetrij v proporcih vertikalnih harmonskih struktur.
Search for symetries within proportions of harmonic vertical structures.
2006, 7, 21–41.
Glasbena pedagogika in hermenevtika/Musical pedagogy and hermeneutic
Stefanija, Leon: Hermenevtika glasbe : teoretski sistem ali pedagoška
metoda? 2005, 5, 193–228.
Glasbena pedagogika, ocenjevanje/Musical pedagogy, assessment
Borota, Bogdana: Dokumentacija v vlogi spremljanja glasbenega
razvoja otroka. Documentation as a part of the assessment of music
development. 2009, 12, 5–19.
Kordeš, Urban, Sicherl-Kafol, Barbara, in Holcar Brunauer, Ada:
Model formativnega spremljanja znanja pri glasbeni vzgoji. A model of
formative assessment in music education. 2013, 19, 5–22.
Sicherl-Kafol, Barbara: Opisno ocenjevanje pri glasbeni vzgoji na začetni
stopnji osnovne šole. 1997, 2, 151–160.
Glasbena pedagogika, predšolska vzgoja/Musical pedagogy, early childhood
education
Blašković, Jelena: Glasbeni profil študentov predšolske vzgoje glede na
njihovo predhodno izobraževanje. Understanding the early childhood
education students’ musical profile with regard to their educational
background. 2014, 20, 51–70.
136