Page 137 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 137
šković, Jelena: Učinki pevskega izobraževanja na nekatere glasbene bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
dosežke študentov predšolske vzgoje. The effect of singing education on
some preschool education students’ music achievements. 2015, 23, 17–37.

Borota, Bogdana: Dokumentacija v vlogi spremljanja glasbenega
razvoja otroka. Documentation as a part of the assessment of music
development. 2009, 12, 5–19.

Borota, Bogdana, in Štemberger, Tina: Glasbene zmožnosti in potrebe po
izobraževanju študentov Predšolske vzgoje. Musical abilities in relation
to the needs to educate preschool education students. 2019, 31, 37–56.

Denac, Olga: Glasbena vzgoja in celostni razvoj otrokove osebnosti. 2000, 3,
7–19.

Denac, Olga: Kurikulum za vrtce in načrtovanje glasbene vzgoje. 2005, 5,
83–94.

Denac, Olga: Uresničevanje kurikuluma za vrtce v procesu operativnega
načrtovanja glasbene vzgoje. Realizing of the curriculum for
kindergartens in the process of operative planning of music education.
2006, 7, 105–123.

Denac, Olga, in Vargazon, Helena: Vpliv institucionalne glasbene vzgoje
na raven razvitosti melodičnega in ritmičnega posluha 5−6 let starih
otrok. The effects of institutional music education on the level of
melodic and rhytmic abilities development in 5–6 year olds. 2017, 27,
163–174.

Štemberger, Tina, in Cencič, Majda: Pomen ustvarjalnosti vzgojiteljev
s poudarkom na glasbeni ustvarjalnosti. The importance of preschool
teachers’ creativity with an emphasis on musical creativity. 2015, 23, 5–16.

Glasbena pedagogika, splošno šolstvo/Musical pedagogy, general education
Ajtnik, Milka: Uveljavljene aplikacije poslušanja glasbe v splošnem

izobraževanju. 2000, 3, 67–77.
Blašković, Jelena, in Prša, Tihomir: Izkušnje in odnos osnovnošolcev

do gregorijanskega petja. Experience and attitude of primary school
students towards gregorian singing. 2017, 27, 133–144.
Dobrota, Snježana, in Barbarić, Sara: Stališča hrvaških osnovnošolcev
do glasbenega pouka. Croatian elementary school students’ attitudes
towards music lessons. 2017, 26, 5–19.
Dobrota, Snježana in Senjan, Ivana: Vpliv modela recipročne povratne
informacije glasbenega odziva na oblikovanje glasbenega okusa učencev.
The impact of the reciprocal feedback model of musical response on
shaping music taste of students. 2018, 28, 5–28.
Girdzijauskienė, Rūta: Kreativno izražanje osnovnošolskih otrok pri petju.
Primary school children’s creative expression in singing. 2016, 24, 45–55.

137
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142