Page 180 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 180
llipe Saey, Mathieu Troch in Frederic Depuydt

Slika 7.3
v e t danes

Slika 7.4 Proaktivnost podjetij

7.3 Za kaj se usposabljati
Ti odstavki ponujajo informacije o tem, kako oceniti različne razsežnosti
sprememb v tehnologiji in njihov vpliv na usposobljenost, ki je pomembna
pri poklicnem izobraževanju in usposabljanju (v e t) ter višješolskem izo-
braževanju profilov na področju znanosti, tehnologije, inženiringa in ma-
tematika (ste m).
7.3.1 Razsežnosti pametne industrije, relevantne za ve t
Usposobljenost za pametno industrijo, relevantno za ve t
Ne obstaja samo ena in edina verzija pametne industrije, zato tudi ni samo
enega odgovora na vprašanje primerne usposobljenosti v okviru ve t (po-
klicnega izobraževanja in usposabljanja). Zahteve po usposobljenosti naj-
lažje in najzanesljiveje prepoznamo s sodelovanjem zaposlenih pri uved-
bi pametne industrije. Usposobljenost je navsezadnje tudi vprašanje volje:
želijo podjetja širšo usposobljenost v prihodnosti ali pa računajo na to, da
bodo oblikovala tehnologijo tako, da bi jih avtomatizacija naredila neodvi-
sne od tovrstnih usposabljanj?

Socialna omrežja in produkcija: mobilne komunikacije spleta v proizvodnji.

180
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185