Page 177 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 177
braževanje 7

Phillipe Saey, Mathieu Troch in Frederic Depuydt

Kot smo v prejšnjih poglavjih spoznali, predstavlja i 4.0 velik izziv na
mnogih področjih. Ne le glede celotnega tehnološkega spektra, ampak tudi
glede prenekaterih managerskih, ekonomskih in družbenih področij. Ob-
seg znanja daleč presega izzive prejšnjih industrijskih revolucij. Upamo si
trditi, da bo znanje in seveda sposobnost njegove kreativne uporabe pred-
stavljajo ločnico med tistimi, ki bodo ujeli vlak i 4.0, in ostalimi, ki bo-
do zaostali. Da ne bo pomote – ostali kot posamezniki brez zaposlitve,
kot država pa daleč za razvitimi. In prav zato je ustrezno izobraževanje
in usposabljanje eden najpomembnejših korakov. Predvsem pa pripravlje-
nost, pogum in vztrajnost za vključevanje novih konceptov v inovativno in
družbeno odgovorno delo.

Koncept digitaliziranja vsega je postal resničnost. Avtomatizacija,
umetna inteligenca, internet stvari, strojno učenje in ostale napre-
dne tehnologije lahko hitro zajamejo in analizirajo velike količine
podatkov, kar nam omogoča razsežnosti in vrste podatkov, ki si jih
poprej ne bi zamislili. Naš izziv prehaja na naslednjo fazo – spremi-
njati način razmišljanja, treninga in dela s pomočjo podatkov, da se
ustvari vrednost odkritij, pridobljenih s pomočjo naprednih tehno-
logij.

Brian Householder, direktor in operativni direktor,
Hitachi Vantara (Deloitte, 2018)

To poglavje ponuja vpogled v to, kako se pripraviti na razvoj pametne
industrije:

– koga uriti, zakaj in v kakšnem časovnem obdobju,
– kako uporabljati nove tehnologije izobraževanja in kako jih združiti

s starimi koncepti,
– kako se izogniti pastem in najti ključ do uspešne izvedbe izobraževa-

nja v obratih.

177
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182