Page 160 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 160
ko Gavriloski, Jurka Lepičnik Vodopivec in Maja Hmelak

Evropski parlament in Svet. 2006. »Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta
z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko uče-
nje.« Uradni list Evropske unije, L 394/10–18.

Gialamas, Vasilis, in Kleopatra Nikolopoulou. 2010. »In-Service and Pre-Service
Early Childhood Teachers’ Views and Intentions about ICT Use in Early
Childhood Settings: A Comparative Study.« Computers and Education 55:
333–341.

Heider, Kelly L., in Mary Renck Jalongo, ur. 2015. Young Children and Families
in the Information Age: Applications of Technology in Early Childhood. New
York: Springer.

Ihmeideh, Fathi, in Fatima Al-Maadadi. 2018. »Towards Improving Kindergar-
ten Teachers’ Practices Regarding the Integration of ICT into Early Years
Settings.« The Asia-Pacific Education Researcher 27 (1): 65–78.

Jesenek Bračko, Petra, in Karmen Kolnik. 2013. »Pogostost uporabe informacij-
sko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji.« Revija za
elementarno izobraževanje 6 (1): 91–104.

Kerckaert, Stephanie, Ruben Vanderlinde in Johan van Braak. 2015. »The Role
of ICT in Early Childhood Education.« European Early Childhood Education
Research Journal 23 (2): 183–199.

Kreuh, Nives, in Barbara Brečko. 2011. Izhodišča standarda e-kompetentni učitelj,
ravnatelj in računalnikar. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.

Liu, Xia, in Jenny Pange. 2014. »Early Childhood Teachers’ Perceived Barriers to
ICT Integration in Teaching: A Survey Study in Mainland China.« Journal of
Computers in Education 2 (1): 61–75.

Martin, Allan, in Jan Grudziecki. 2006. »DigEuLit: Concepts and Tools for Digital
Literacy Development.« Innovation in Teaching and Learning in Information
and Computer Sciences 5 (4): 1–19.

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. 2016. »Strateške usmeritve na-
daljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do leta 2020.« Ministrstvo za izobra-
ževanje, znanost in šport, Ljubljana.

Mueller, Julie, Eileen Wood, Teena Willoughby, Craig Ross in Jacqieline Specht.
2008. »Identifying Discriminating Variables between Teachers Who Fully
Integrate Computers and Teachers with Limited Integration.« Computers
and Education 51 (4): 1523–1537.

Nikolopoulou, Kleopatra, in Gialamas, Vasilis. 2013. »Barriers to the Integration
of Computers in Early Childhood Settings: Teachers’ Perceptions.« Educa-
tion and Information Technologies 20 (2): 285–301.

———. 2015. »ICT and Play in Preschool: Early Childhood Teachers’ Beliefs and
Confidence.« International Journal of Early Years Education 23 (4): 409–425.

160
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165