Page 157 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 157
glednica 2 Stališča o uporabi IKT v vrtcu
Stališča o uporabi IKT v vrtcu () () () () () ()
f f f f f f
f f f f f f
Uporaba telefona v vrtcu s strani vzgojiteljice povečuje verjetnost, da
bi otroci postali odvisni od uporabe telefona.
Predšolski otrok je računalniku, tablici, telefonu, televiziji itd. preveč
izpostavljen že v domačem okolju, zato ni potrebe, da bi bil še v vrtcu.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja otrokov kognitivni razvoj.
Uporaba IKT v vrtcu zavira otrokov gibalni razvoj.
Predšolski otroci ne poznajo pasti IKT, zato je boljše, da vso tehnologijo
spoznajo šele v šolskem obdobju.
Mnenja bodočih vzgojiteljic in vzgojiteljev o uporabi IKT v vrtcu
157
Predšolski otroci, ki nekontrolirano uporabljajo računalnik, telefon in
tablico, so nevzgojeni in neobvladljivi.
Uporaba IKT v vrtcu povečuje medijsko pismenost otrok.
Predšolski otrok bi moral čim več časa preživeti na prostem in čim manj
pred računalnikom.
Vzgojitelji imajo ustrezne digitalne kompetence za uporabo IKT v vrtcu.
Uporaba IKT v vrtcu vpliva na socialne odnose med vrstniki, zaradi
česar se oddaljujejo drug od drugega, zapirajo vase in v virtualni svet.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja razvoj otrokovega besednega zaklada.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja pasivnost otrok.
Uporaba IKT v vrtcu omejuje otrokovo ustvarjalnost.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja socialne odnose med otroki.
Uporaba IKT v vrtcu vpliva na moralno vzgojo otrok.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) popolnoma se strinjam, (2) strinjam se, (3) niti se strinjam, niti se ne strinjam, (4) ne strinjam se, (5) sploh se ne strinjam,
(6) skupaj.
Stališča o uporabi IKT v vrtcu () () () () () ()
f f f f f f
f f f f f f
Uporaba telefona v vrtcu s strani vzgojiteljice povečuje verjetnost, da
bi otroci postali odvisni od uporabe telefona.
Predšolski otrok je računalniku, tablici, telefonu, televiziji itd. preveč
izpostavljen že v domačem okolju, zato ni potrebe, da bi bil še v vrtcu.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja otrokov kognitivni razvoj.
Uporaba IKT v vrtcu zavira otrokov gibalni razvoj.
Predšolski otroci ne poznajo pasti IKT, zato je boljše, da vso tehnologijo
spoznajo šele v šolskem obdobju.
Mnenja bodočih vzgojiteljic in vzgojiteljev o uporabi IKT v vrtcu
157
Predšolski otroci, ki nekontrolirano uporabljajo računalnik, telefon in
tablico, so nevzgojeni in neobvladljivi.
Uporaba IKT v vrtcu povečuje medijsko pismenost otrok.
Predšolski otrok bi moral čim več časa preživeti na prostem in čim manj
pred računalnikom.
Vzgojitelji imajo ustrezne digitalne kompetence za uporabo IKT v vrtcu.
Uporaba IKT v vrtcu vpliva na socialne odnose med vrstniki, zaradi
česar se oddaljujejo drug od drugega, zapirajo vase in v virtualni svet.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja razvoj otrokovega besednega zaklada.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja pasivnost otrok.
Uporaba IKT v vrtcu omejuje otrokovo ustvarjalnost.
Uporaba IKT v vrtcu spodbuja socialne odnose med otroki.
Uporaba IKT v vrtcu vpliva na moralno vzgojo otrok.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) popolnoma se strinjam, (2) strinjam se, (3) niti se strinjam, niti se ne strinjam, (4) ne strinjam se, (5) sploh se ne strinjam,
(6) skupaj.