Page 32 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 32
cija 3
Projekt SKUM v vrtcu Sežana
Melita Švagelj
Vrtec Sežana
V Vrtcu Sežana smo se v projektu SKUM osredinili na umetniška področja:
ples, glasbo in književnost. V projektne dejavnosti je vključenih sedem vzgo-
jiteljic iz različnih enot vrtca. V prispevku bomo predstavili, kako so se v pro-
jektu na ravni vrtca začele dogajati drobne spremembe. Otroci so bili bolj po-
vezani, bolj sproščeni, bolj so zaupali vase, pri komunikaciji skozi umetniške
izkušnje so se pri otrocih sproščala močna čustva. Dodana vrednost projekta
je sodelovanje z umetniki in s kulturnimi ustanovami, ki odpirajo drugačen
način poučevanja, drugačne poglede in nova doživetja. Vse to je zahtevalo
dokumentiranje procesa in sprotno refleksijo med posameznimi koraki. V ča-
su epidemije so prišli še bolj do izraza skrb za dobro počutje otrok, sprejetost
in pomoč pri ponovnem vključevanju v skupino, obenem pa tudi izziv za is-
kanje novih oblik posredovanja vsebin.
Ključne besede: ples, glasba, književnost, umetniška izkušnja, dokumentiranje
32
Projekt SKUM v vrtcu Sežana
Melita Švagelj
Vrtec Sežana
V Vrtcu Sežana smo se v projektu SKUM osredinili na umetniška področja:
ples, glasbo in književnost. V projektne dejavnosti je vključenih sedem vzgo-
jiteljic iz različnih enot vrtca. V prispevku bomo predstavili, kako so se v pro-
jektu na ravni vrtca začele dogajati drobne spremembe. Otroci so bili bolj po-
vezani, bolj sproščeni, bolj so zaupali vase, pri komunikaciji skozi umetniške
izkušnje so se pri otrocih sproščala močna čustva. Dodana vrednost projekta
je sodelovanje z umetniki in s kulturnimi ustanovami, ki odpirajo drugačen
način poučevanja, drugačne poglede in nova doživetja. Vse to je zahtevalo
dokumentiranje procesa in sprotno refleksijo med posameznimi koraki. V ča-
su epidemije so prišli še bolj do izraza skrb za dobro počutje otrok, sprejetost
in pomoč pri ponovnem vključevanju v skupino, obenem pa tudi izziv za is-
kanje novih oblik posredovanja vsebin.
Ključne besede: ples, glasba, književnost, umetniška izkušnja, dokumentiranje
32