Page 37 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 37
Sekcija 4

Kemija skozi umetnost

Nina Žuman
Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer

Kemija je predmet, ki marsikateremu osnovnošolcu in tudi srednješolcu pri
dojemanju vsebin povzroča veliko težav. Poučevanje in učenje kemije s po-
močjo umetnosti se je izkazalo kot smiselno, saj smo dijakom vsaj delček vse-
bin približali na razumljivejši način ter vsebine nadgradili s konkretnimi pri-
meri in izdelki, ki so jih sami ustvarjali skupaj z zunanjimi sodelavci/umetniki.
Pri tem so dijaki v vsem teoretičnem izvajanju vsebin videli, zakaj, kje in kako
se znanje, ki ga pridobijo, tudi uporablja. Sodelovali smo z akademskim ki-
parjem Juretom Markoto in z Zavodom Kersnikova, natančneje Galerijo Ka-
pelica.

Ključne besede: Jure Markota, Galerija Kapelica, kemija, umetnost

37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42