Page 61 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 61
Sekcija 10
Projektni teden skozi umetniško izkušnjo
na daljavo
Mateja Jeler
Osnovna šola Vransko-Tabor
V prispevku je predstavljen primer inovativnega učnega okolja, ki je v po-
učevanje na daljavo vneslo aktiven, izkustven in utelešen pristop učenja in
poučevanja s pomočjo umetnosti. V sklopu povezovalnega projekta »Stik
analognega in digitalnega sveta« v obliki projektnega tedna so sodelovali
učenci dveh petih razredov, dva učitelja, plesni umetnik Gregor Kamnikar in
dve strokovnjakinji s področja plesne oziroma lutkovne umetnosti s fakulte-
te. Učenci so skozi različne umetnosti, kot so plesna, likovna, uprizoritvena,
multimedijska in literarna umetnost, razvijali ustvarjalnost, krepili samopo-
dobo in spoznavali nove oblike izražanja v digitalnem in analognem okolju.
Ključne besede: poučevanje na daljavo, učenje z umetnostjo, plesna ume-
tnost, ustvarjanje, samopodoba
61
Projektni teden skozi umetniško izkušnjo
na daljavo
Mateja Jeler
Osnovna šola Vransko-Tabor
V prispevku je predstavljen primer inovativnega učnega okolja, ki je v po-
učevanje na daljavo vneslo aktiven, izkustven in utelešen pristop učenja in
poučevanja s pomočjo umetnosti. V sklopu povezovalnega projekta »Stik
analognega in digitalnega sveta« v obliki projektnega tedna so sodelovali
učenci dveh petih razredov, dva učitelja, plesni umetnik Gregor Kamnikar in
dve strokovnjakinji s področja plesne oziroma lutkovne umetnosti s fakulte-
te. Učenci so skozi različne umetnosti, kot so plesna, likovna, uprizoritvena,
multimedijska in literarna umetnost, razvijali ustvarjalnost, krepili samopo-
dobo in spoznavali nove oblike izražanja v digitalnem in analognem okolju.
Ključne besede: poučevanje na daljavo, učenje z umetnostjo, plesna ume-
tnost, ustvarjanje, samopodoba
61