Page 110 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 110
avnica 1:
Uvod v duševno zdravje

Prva delavnica je razdeljena na dva dela. Namen prvega dela delavnice je spoznavanje
mladostnikov preko uvodnih iger, navajanje mladostnikov na način dela tekom delavnic
in prepoznavanje mladostnikov s povečanim tveganjem za težave v duševnem zdravju
preko izpolnjevanja osnovnega evalvacijskega vprašalnika. Drugi del delavnice pa je na-
menjen spoznavanju teme duševnega zdravja, predstavitvi dejavnikov duševnega zdravja
in težav v duševnem zdravju ter predstavitvi virov pomoči.

Vsebina predstavitev načina dela, spoznavanje, duševno zdravje
Pripomočki
• lista prisotnosti
Spretnosti, ki jih • osnovni evalvacijski vprašalniki
učimo • šifrirni listi
• vrv za vlečenje, smeškoti
• kartice s pozitivnimi in negativnimi dejavniki

duševnega zdravja

• prepoznati znake poslabšanja duševnega zdravja
• govoriti in deliti svoje izkušnje
• kje poiskati pomoč

Pred prvo delavnico ne smemo pozabiti obiskati kontaktne osebe na šoli in prevzeti
zbranih soglasij!

PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO

Pred pričetkom preverimo, če vsem učencem deluje zvok in če lahko govorijo. Zara-
di spletne izvedbe se lahko zgodi, da bodo v prostoru še s kom drugim in ne bodo
pripravljeni aktivno sodelovati. Bodimo odprti do tega, saj se tako mladostniki lahko
vseeno počutijo vključene.  

Pred pričetkom obvezno preverimo, ali so vsi oddali soglasja. V primeru, da kdo ni
oddal soglasja, žal ne more sodelovati, lahko pa se pridruži na naslednjem srečanju,
če do takrat odda podpisano soglasje.

108
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115