Page 111 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 111
el: IZPOLNJEVANJE VPRAŠALNIKOV IN UVOD
V DELAVNICO (50 minut)

Potrebujemo: vprašalnike, šifrirne liste, listo prisotnosti

Potek dela:

• izpolnjevanje vprašalnikov (okoli 30 min);
mladostniki, ki končajo predčasno, razmislijo o tem, kaj je duševno zdravje (najprej
individualno, potem pa v skupinah po 3);

Mladostniki rešujejo vprašalnike, izvajalca se v tem času pripravita na naslednje
dejavnosti in spremljata, če ima kdo kakšno vprašanje ali potrebuje pomoč. Nekateri
mladostniki imajo težave z branjem, zato jim lahko reševanje vprašalnikov vzame več
časa. To je pogosteje v osnovnih šolah, zato lahko oba izvajalca pomagata pri branju
in medtem druge učence zaposlita s pripravo učilnice. Učenci/dijaki, ki predčasno
končajo z reševanjem vprašalnika, razmislijo o tem, kaj je duševno zdravje.

PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
Mladostniki izpolnjujejo spletne vprašalnike. Povezavo do spletnega vprašalni-
ka pošljemo v skupni pogovor, vsakemu od mladostnikov pa v zasebni pogovor
pošljemo šifro, ki jo bo uporabil za izpolnjevanje vprašalnika, in zanj izpolnimo
šifrirni list. Med izpolnjevanjem vprašalnika naj ostanejo mladostniki na povezavi,
če imajo kamere, naj pustijo tudi te vključene. Tako lahko med izpolnjevanjem ko-
municirajo z nami, če bi potrebovali pomoč ali imeli dodatna vprašanja.

V času, ko mladostniki izpolnjujejo vprašalnike, naredimo zajem zaslona s sezna-
mom imen za listo prisotnosti.

Ko mladostniki zaključijo z izpolnjevanjem vprašalnikov, nadaljujemo s predstavi-
tvijo in spoznavanjem mladostnikov.

• mladostnikom damo v podpis listo prisotnosti in jo poberemo, ko se vsi podpišejo;

• predstavimo, koliko srečanj bomo imeli in katere delavnice bomo zajeli v treh sreča-
njih;

109
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116