Page 50 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 50
LAVJE 5
Implementacija projekta v okviru
vzgojno-izobraževalnih ustanov

Vita Poštuvan, Maja Rahne, Nuša Zadravec Šedivy, Monika Brdnik
Ključne besede: šolsko okolje, delo s šolami, evalvacija, prostorski pogoji, kontaktna
oseba implementacija projekta

UVOD
Šolsko okolje predstavlja pomemben varovalni dejavnik za mladostnike, saj jih lažje
dosežemo in zanje izvajamo preventivne ukrepe preko šolskega sistema (Wasser­
man idr., 2015; World Health Organization [WHO], 2009), prav tako pa šolski sistem
mladostnikom zagotavlja boljšo socialno vključenost. Čeprav nekateri mladostniki
že zapustijo izobraževalni sistem ravno takrat, ko postajajo bolj dovzetni za težave
v duševnem zdravju, pa tisti, ki izobraževanje nadaljujejo, preko šolskega sistema
ohranjajo širšo socialno mrežo, ostajajo v sistemu in imajo s tem boljše možnosti,
da se lahko nekomu zaupajo ali pa da nekdo prepozna njihovo stisko (Poštuvan
idr., 2020).

Aktivnosti projekta

Delo s šolami kot sistemi vključuje tesno sodelovanje z vodstvom šole in koordinatorji
na šolah tekom izvedbe celotnega projekta. To vključuje pomoč šole pri organizacijskih
vidikih vezanih na implementacijo posameznih aktivnosti ter nudenje strokovne podpore
šolam pri spremljanju mladostnikov s povečanim tveganjem za samomor, sprejemanju od-
ločitev ter ravnanju v primeru smrti mladostnika.

48
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55