Page 54 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 54
ga kontaktne osebe na šoli
Kontaktna oseba na šoli je najpogosteje šolski psiholog oz. oseba iz šolske svetovalne
službe, lahko pa tudi kdo drug. Kontaktna oseba na šoli koordinira projekt in ima nasled-
nje naloge:
• Organizacija in sodelovanje pri predstavitvi projekta mladostnikom pred začetkom
programa.
• Zbiranje soglasij mladostnikov za sodelovanje v projektu in njihova hramba do prev-
zema s strani izvajalcev projekta A (se) štekaš?!?.
• Logistična podpora pri organizaciji dela z mladostniki:
• organizacijska pomoč izvajalcem projekta A (se) štekaš?!? pri implementaciji
vprašalnikov in pripravi na izvedbo delavnic,
• usklajevanje terminov izvajanja aktivnosti s koordinatorjem projekta A (se)
štekaš?!?,
• obveščanje mladostnikov in učiteljev ter zagotovitev razpoložljivost primernih
prostorov.
• Vzpostavljanje stika z identificiranimi mladostniki s povečanim tveganjem za slabše
duševno zdravje:
• obveščanje mladostnika in določitev termina pogovora
• izvedba oz. sodelovanje pri izvajanju pogovorov z mladostniki s povečanim tve
ganjem za slabše duševno zdravje (v kolikor je kontaktna oseba na šoli šolski
psiholog oz. oseba iz šolske svetovalne službe, pogovor izvede samomostojno,
v nasprotnem primeru pa stopi v kontakt s šolsko svetovalno službo, ki nato izvede
pogovor)
• Sodelovanje pri organizaciji natečaja za mladostnike:
• obveščanje mladostnikov glede vsebine in izvedbe natečaja
• mentorstvo in pomoč mladostnikom pri pripravi prispevka, izpolnjevanju pri-
javnice in oddaji prispevka (v kolikor se mladostniki strinjajo, lahko kontaktna
oseba na šoli zbere vse prispevke in jih posreduje koordinatorju projekta A (se)
štekaš?!?)
52
Kontaktna oseba na šoli je najpogosteje šolski psiholog oz. oseba iz šolske svetovalne
službe, lahko pa tudi kdo drug. Kontaktna oseba na šoli koordinira projekt in ima nasled-
nje naloge:
• Organizacija in sodelovanje pri predstavitvi projekta mladostnikom pred začetkom
programa.
• Zbiranje soglasij mladostnikov za sodelovanje v projektu in njihova hramba do prev-
zema s strani izvajalcev projekta A (se) štekaš?!?.
• Logistična podpora pri organizaciji dela z mladostniki:
• organizacijska pomoč izvajalcem projekta A (se) štekaš?!? pri implementaciji
vprašalnikov in pripravi na izvedbo delavnic,
• usklajevanje terminov izvajanja aktivnosti s koordinatorjem projekta A (se)
štekaš?!?,
• obveščanje mladostnikov in učiteljev ter zagotovitev razpoložljivost primernih
prostorov.
• Vzpostavljanje stika z identificiranimi mladostniki s povečanim tveganjem za slabše
duševno zdravje:
• obveščanje mladostnika in določitev termina pogovora
• izvedba oz. sodelovanje pri izvajanju pogovorov z mladostniki s povečanim tve
ganjem za slabše duševno zdravje (v kolikor je kontaktna oseba na šoli šolski
psiholog oz. oseba iz šolske svetovalne službe, pogovor izvede samomostojno,
v nasprotnem primeru pa stopi v kontakt s šolsko svetovalno službo, ki nato izvede
pogovor)
• Sodelovanje pri organizaciji natečaja za mladostnike:
• obveščanje mladostnikov glede vsebine in izvedbe natečaja
• mentorstvo in pomoč mladostnikom pri pripravi prispevka, izpolnjevanju pri-
javnice in oddaji prispevka (v kolikor se mladostniki strinjajo, lahko kontaktna
oseba na šoli zbere vse prispevke in jih posreduje koordinatorju projekta A (se)
štekaš?!?)
52