Page 55 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 55
ZAKLJUČEK
Izsledki preteklih raziskav kažejo, da preventivni programi največjo učinkovitost
dosežejo, ko so vpeljani v šolsko okolje (Singer idr., 2020). Prav tako pa tudi na
podlagi objektivnih kot tudi subjektivnih ocen projekta A (se) štekaš?!? zaključi­
mo, da delavnice, predavanja in izobraževanja, ki se v okviru projekta izvajajo
in so vpeljana v šolsko okolje, učinkovito naslavljajo želene cilje projekta. Uspešnost
implementacija projektnih aktivnosti v vzgojno-izobraževalne ustanove pa je v ve­
liki meri odvisna od dobrega sodelovanja s šolami in njihove aktivne vključenosti
v izvajanje projekta.

Literatura

Dečman, T. (2022). Učinek spletne izvedbe delavnic A (se) štekaš?!? na duševno zdravje mladostni­
kov v obdobju srednjega mladostništva [Magistrsko delo, Univerza v Mariboru]. DKUM. https://
dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=82189

Poštuvan, V., Mars Bitenc, U., Podlogar, T., Zadravec Šedivy, N., in Rahne, M. (2020). Stiske in samo­
morilno vedenje mladostnikov: Preprečevanje samomorilnega vedenja v šolskem okolju. Založba
Univerze na Primorskem. http://zivziv.si/wp-content/uploads/ASS%CC%8C_brosura_cmprs2.pdf

Singer, J. B., Erbacher, T. A., in Rosen, P. (2020). School based suicide prevention: A framework
for evidence based practice. School Mental Health, 11(3), 54–71. https://doi.org/10.1007/s12310
-018-9245-8

Wasserman, D., Hoven, C. W., Wasserman, C., Wall, M., Eisenberg, R., Hadlaczky, G., Kelleher, I.,
Sarchiapone, M., Apter, A., Balazs, J., Bobes, J., Brunner, R., Corcoran, P. Cosman, D., Guillemin, F.,
Haring, C., Iosue, M., Kaess, M., Musa, G. J., . . . Carli, V. (2015). School-based suicide prevention
programmes: The SEYLE cluster-randomised, controlled trial. The Lancet, 385(9977), 1536–1544.
https://doi.org/10.1016/S0140-6736(14)61213-7

World Health Organization. (2009). School health and youth health promotion. http://www. who
.int/school_youth _health/en/

53
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60