Page 40 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 40
entina Brečko Grubar

videnih potrebah po študentih na posameznem projektu ter znanjih,
ki jih mora študent imeti za uspešno delo na projektu (op.: v kolikor
nimajo primernega projekta, praktičnega usposabljanja v določenem
letu ne omogočijo);
– ko mentor na oddelku zbere informacije o možnostih opravljanja prak-
tičnega usposabljanja, s seznamom ustanov, z vsebinami projektov in s
predvidenimi nalogami seznani študente; informacije posreduje preko
e-učilnice in na uvodnem seminarju, kjer podrobno pojasni tudi potek
izvajanja učne enote.

Faza 2
– študent si izbere ustanovo za opravljanje praktičnega usposabljanja in
z odločitvijo seznani mentorja na oddelku, ta pa ga nato poveže z men-
torjem praktičnega usposabljanja v ustanovi;
– prva skupna naloga študenta in mentorja na praktičnem usposablja-
nju, ki vodi in spremlja praktično usposabljanje v delovnem okolju, je
izpolnitev obrazca »Prijava študijske prakse« (slika 1), kjer se oblikuje de-
lovni naslov, namen in cilje, predvidene metode dela ter pričakovane
rezultate projekta, navedejo pa se tudi predvidena predmetnospeci-
fična znanja (kompetence);
– ko obrazec potrdi mentor na oddelku, se lahko prične izvajanje prak-
tičnega usposabljanja;
– študent se z mentorjem na praktičnem usposabljanju dogovori glede
časovnega poteka in načina opravljanja nalog (op.: študenti pogosto
»vstopajo« v posamezne faze izvajanja projekta in njihove delovne ob-
veznosti niso redne, del nalog opravijo bodisi na terenu bodisi doma);
– ves čas izvajanja praktičnega usposabljanja študenta spremlja mentor
na praktičnem usposabljanju, ob morebitnih nesporazumih ali težavah
posreduje mentor na oddelku;
– študent ves čas praktičnega usposabljanja piše »Dnevnik opravljanja
projekta«, ki je zasnovan kot preglednica, v katero sproti vpisuje ter-
mine opravljanja nalog, opiše opravljene naloge na projektu ter prido-
bljene izkušnje in znanja.

Faza 3
– po zaključenem praktičnem usposabljanju mentor na praktičnem uspo-
sabljanju v obrazcu »Dnevnik opravljanja projekta« (slika 2) poda oceno
študentovega dela na projektu, ki je sestavni del skupne ocene učne
enote Študijska praksa;

40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45