Page 617 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 617

V.1


                 Poučevanje in učenje etike


                 Vlasta Novak Zabukovec




                 Povzetek
                 Psihologija, kot veda, ki proučuje delovanje človeka, pri svojem
                 delu zahteva poznavanje etike in načel etičnega delovanja. Ključni
                 dokumenti o etičnem delovanju psihologov so nastajali v okviru
                 Evropske zveze združenj psihologov (European Federation of
                 Psychologists’ Associations – EFPA) z namenom ozaveščanja
                 in poenotenja etičnih standardov znotraj evropskega prostora.
                 Poseben poudarek pa se namenja tudi poučevanju in učenju etike.
                 Zato bodo v prispevku predstavljeni različni pristopi, njihov
                 pomen in učinkovitost pri poučevanju ter učenju etike. Prispevek
                 se zaključi z naborom izzivov pri poučevanju in učenju etike.
                 Ključne besede: poučevanje in učenje etike, vseživljenjsko učenje,
                 izkustveno učenje, študenti, interaktivni pristopi poučevanja,
                 socialni kontekst poučevanja


                 Uvod
            Poznavanje etičnih načel in z njimi skladno ravnanje sta ključna pri raz-
            ličnih strokah, kot so npr. medicina, veterina ali biokemija pa tudi soci-
            ologija, zgodovina in nenazadnje tudi psihologija. Psihologija, kot veda,
            Novak Zabukovec, V. (2023). Poučevanje in učenje etike. V V. Poštuvan in M. Čerče (ur.),
            Psiholog v dilemi: etične vsebine in etična zavest v praksi (str. 615–622). Založba Univerze na Primorskem.
            https://doi.org/10.26493/978-961-293-275-6.615-622

                                                                              615
   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622