Page 617 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 617
V.1
Poučevanje in učenje etike
Vlasta Novak Zabukovec
Povzetek
Psihologija, kot veda, ki proučuje delovanje človeka, pri svojem
delu zahteva poznavanje etike in načel etičnega delovanja. Ključni
dokumenti o etičnem delovanju psihologov so nastajali v okviru
Evropske zveze združenj psihologov (European Federation of
Psychologists’ Associations – EFPA) z namenom ozaveščanja
in poenotenja etičnih standardov znotraj evropskega prostora.
Poseben poudarek pa se namenja tudi poučevanju in učenju etike.
Zato bodo v prispevku predstavljeni različni pristopi, njihov
pomen in učinkovitost pri poučevanju ter učenju etike. Prispevek
se zaključi z naborom izzivov pri poučevanju in učenju etike.
Ključne besede: poučevanje in učenje etike, vseživljenjsko učenje,
izkustveno učenje, študenti, interaktivni pristopi poučevanja,
socialni kontekst poučevanja
Uvod
Poznavanje etičnih načel in z njimi skladno ravnanje sta ključna pri raz-
ličnih strokah, kot so npr. medicina, veterina ali biokemija pa tudi soci-
ologija, zgodovina in nenazadnje tudi psihologija. Psihologija, kot veda,
Novak Zabukovec, V. (2023). Poučevanje in učenje etike. V V. Poštuvan in M. Čerče (ur.),
Psiholog v dilemi: etične vsebine in etična zavest v praksi (str. 615–622). Založba Univerze na Primorskem.
https://doi.org/10.26493/978-961-293-275-6.615-622
615