Page 182 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 182

Alijana Šantej


                  sti, medijev ter oblasti predvsem v t.i. četrto življenjsko obdobje oz. obdobje
                  odvisnosti starejših od drugih. Ti socialni stereotipi pa negirajo dolgotrajno
                  obdobje vitalne starosti in razvojni pogled na starost.
                    Znanje, izkušnje in kultura se morajo pretakati med rodovi, pri čemer ne
                  mislimo zgolj na posredovanje znanja, izkušenj in kulture starejših na mlajše
                  generacije. Znanje in kultura se namreč prelivata med ljudmi vseh rodov in to
                  medsebojno dopolnjevanje generacij vodi v konstruktivno sožitje med njimi.

                       Literatura
                       Bračun Sova, R. 2009. »Izobraževanje starejših za prostovoljno delo v muzejih
                          in spreminjajoča se vloga muzeja v (starajoči se) družbi.« Andragoška spo-
                          znanja 15 (3): 65–73.
                       Brelih, E., ur. 2007. Geografske ekskurzije po Sloveniji in izven nje. Ljubljana: Uni-
                          verzazatretje življenjsko obdobje, Prva študijska skupina Geografija Slo-
                          venije.
                       Gams, N., O. Drofenik in M. Rus, ur. 2021. Vodni viri v Občini Log - Dragomer. Dra-
                          gomer: Društvo Dvig – Univerza za tretje življenjsko obdobje.
                       Findeisen, D., in A. Šantej. 2013. Na poti k novi univerzi za tretje življenjsko obdo-
                          bje. Ljubljana: Društvo za izobraževanje za tretje življenjsko obdobje.
                       Grobelnik, M., ur. 2016. Od sadja do mošta: izginjajoča znanja. Ilirska Bistrica:
                          Društvo Univerza za tretje življenjsko obdobje.
                       Havliček, M., ur. 2018. 150. letnica rojstva slikarja Ivana Groharja. Ljubljana: Uni-
                          verzazatretje življenjsko obdobje.
                       Havliček, M., ur., 2019. Zbornik ob stodesetletnici rojstva Mare Kralj, slikarke, ki-
                          parke, ilustratorke, filmske maskerke, oblikovalke keramike in lutk. Ljubljana:
                          samozaložba.
                       Kaj nam sporoča stara kuhinja. 2014. Ilirska Bistrica: Društvo Univerza za tretje
                          življenjsko obdobje.
                       Kidd,J.R.1976. Education for Being, Becoming and Belonging. Toronto: Ontario
                          Institute for Studies in Education.
                       Krajnc, A. 2015. Spoznaj sebe in druge: človek kot družbeno bitje in medosebni od-
                          nosi. Ljubljana: Društvo za izobraževanje za tretje življenjsko obdobje.
                       ———.2016.Starejšiseučimo:izobraževanjestarejšihvteorijiinpraksi.Ljubljana:
                          Slovenskauniverza zatretje življenjsko obdobje.
                       Kuhar, R. ur. 2010. Našekapelice:vžupnijahobčineGrosuplje. Grosuplje: Univerza
                          za tretje življenjsko obdobje.
                       Kutin, M., ur. 2014.Zmenojpomojemmestu. Ljubljana: Društvo za tretje življenj-
                          sko obdobje.
                       Malešič, M, ur. 2013. Sledi služkinj in aleksandrink po Krasu, Brkinih in Vipavskem.
                          Gorjansko: Društvo Univerzazatretje življenjsko obdobje Kras.
                       Platner, P., ur. 2017. Zgradbe danes in nekoč na starih razglednicah v parku Tivoli.
                          Ljubljana: Univerza za tretje življenjsko obdobje.


                  182
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187