Page 7 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 7

Kazalo






             Vseživljenjsko učenje in starajoča se družba
             Nives Ličen, Maja Mezgec in Danijela Lahe ·9

             Značilnosti starejših in izzivi staranja

             Obdobje pozne odraslosti kot obdobje blagostanja
             Vlasta Novak Zabukovec ·15

             Čuječnost pri starejših odraslih: učinki programov čuječnosti na duševno zdravje
             starejših ter uspešno staranje
             Nuša Zadravec Šedivy in Vita Poštuvan ·33
             Kratek zgodovinski oris družbene konstrukcije starosti
             Otto Gerdina ·49
             Podobe starosti v časopisih, revijah, na televiziji in spletu
             Otto Gerdina ·61
             Analiza medgeneracijskih družinskih odnosov z zornega kota relacijske
             družinske terapije
             Jernej Kovač in Danijela Lahe ·73
             Personalizirana oskrba oseb z demenco: študija primera DEOS Center starejših Horjul
             Anamarija Kejžar, Particija Frece, Maša Bizjan in Jakob Sajovic ·87

             Strategije za učenje in izobraževanje starejših

             Starosti prijazna univerza: primer Univerze v Mariboru
             Lučka Lorber in Peter Glavič ·103

             Pomen izobraževanja na področju umetnosti za starejše odrasle
             ter izzivi med pandemijo
             Eda Birsa in Barbara Kopačin ·123
             Bralni pogovori s starejšimi kot oblika učenja, pripovedovanja in povezovanja –
             priložnost in izziv
             Ana Vogrinčič Čepič ·141

             Mednarodni festival znanja in kulture starejših – za povezovanje s skupnostjo
             in vstop v javni prostor
             Alijana Šantej ·165


                                                                              7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12