Page 7 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 7
Kazalo
Vseživljenjsko učenje in starajoča se družba
Nives Ličen, Maja Mezgec in Danijela Lahe ·9
Značilnosti starejših in izzivi staranja
Obdobje pozne odraslosti kot obdobje blagostanja
Vlasta Novak Zabukovec ·15
Čuječnost pri starejših odraslih: učinki programov čuječnosti na duševno zdravje
starejših ter uspešno staranje
Nuša Zadravec Šedivy in Vita Poštuvan ·33
Kratek zgodovinski oris družbene konstrukcije starosti
Otto Gerdina ·49
Podobe starosti v časopisih, revijah, na televiziji in spletu
Otto Gerdina ·61
Analiza medgeneracijskih družinskih odnosov z zornega kota relacijske
družinske terapije
Jernej Kovač in Danijela Lahe ·73
Personalizirana oskrba oseb z demenco: študija primera DEOS Center starejših Horjul
Anamarija Kejžar, Particija Frece, Maša Bizjan in Jakob Sajovic ·87
Strategije za učenje in izobraževanje starejših
Starosti prijazna univerza: primer Univerze v Mariboru
Lučka Lorber in Peter Glavič ·103
Pomen izobraževanja na področju umetnosti za starejše odrasle
ter izzivi med pandemijo
Eda Birsa in Barbara Kopačin ·123
Bralni pogovori s starejšimi kot oblika učenja, pripovedovanja in povezovanja –
priložnost in izziv
Ana Vogrinčič Čepič ·141
Mednarodni festival znanja in kulture starejših – za povezovanje s skupnostjo
in vstop v javni prostor
Alijana Šantej ·165
7