Page 111 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 111

Literatura


             Univerza v Mariboru in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. (2020). Igrifika-
                 cija: strokovna podlaga.
             Valenčič Zuljan, M., in Kalin, J. (2020). Učne metode in razvoj in razvoj učiteljeve meto-
                 dične kompetence. Pedagoška fakulteta.
             Van Eemeren, H. F., Grootendorst, R., in Kruiger, T. (1987). Handbook of argumentation
                 theory: A critical survey of classical backgrounds and modern studies. Foris Publi-
                 cations Holland.
             Vereš, N., Dolar, A., in Leskovar, V. (2016). Učni tipi [Raziskovalna naloga]. Osnovna šola
                 Žirovnica.
             Vesel, J. (2003). Diskusijapri pouku: model formalnedebate. Zavod Republike Slovenije
                 za šolstvo.
             Vidmar, T. (2006). Vseživljenjsko učenje pred svojo sodobno konceptualizacijo. So-
                 dobna pedagogika, 57(3), 28–48.
             Vijayalakshmi, M. (2019). Innovations in teaching methods. Journal of Applied Science
                 and Computations, 6(1), 2588–2596.
             Vöröš, B. (2015). Otroci s posebnimi potrebami. Didakta, 25(177), 2–5.
             Wammes, J. D., Meade, M., in Fernandes, M. A. (2015). The drawing effect: Evidence for
                 reliable and robust memory benefits in free recall. Quarterly Journal of Experi-
                 mental Psychology, 69(9), 1–25.
             Widigdo, M. S. A. (2018). Aristotelian dialectic, medieval jadal, and medieval scholastic
                 disputation. The American Journal of Islamic Social Sciences, 35(4), 1–24.
             Wiesman, J. (2012). Student motivation and the alignment of teacher beliefs. The Cle-
                 arning House, 85(3), 102–108.
             Wilhelm, J. D. (2008). NationalWritingProject:Navigatingmeaning:UsingThink-Alouds
                 to help readers monitor comprehension. http://www.nwp.org/cs/public/print
                 /resource/495
             Williams, G. P., in Stockdale, S. (2004). Classroom motivation strategies for prospective
                 teachers. The Teacher Educator, 39(3), 212–230.
             Zavod Republike Slovenije za šolstvo. (2008). Učne težave v osnovni šoli: koncept dela;
                 program osnovnošolskega izobraževanja (A. Nagode, ur.).
             Žgur, E. (2017). Bralne sposobnosti pri učencih različnih osnovnošolskih programov.
                 Socialno delo, 56(1), 21–34.


















                                                                            111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114