Page 111 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 111
Literatura
Univerza v Mariboru in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. (2020). Igrifika-
cija: strokovna podlaga.
Valenčič Zuljan, M., in Kalin, J. (2020). Učne metode in razvoj in razvoj učiteljeve meto-
dične kompetence. Pedagoška fakulteta.
Van Eemeren, H. F., Grootendorst, R., in Kruiger, T. (1987). Handbook of argumentation
theory: A critical survey of classical backgrounds and modern studies. Foris Publi-
cations Holland.
Vereš, N., Dolar, A., in Leskovar, V. (2016). Učni tipi [Raziskovalna naloga]. Osnovna šola
Žirovnica.
Vesel, J. (2003). Diskusijapri pouku: model formalnedebate. Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Vidmar, T. (2006). Vseživljenjsko učenje pred svojo sodobno konceptualizacijo. So-
dobna pedagogika, 57(3), 28–48.
Vijayalakshmi, M. (2019). Innovations in teaching methods. Journal of Applied Science
and Computations, 6(1), 2588–2596.
Vöröš, B. (2015). Otroci s posebnimi potrebami. Didakta, 25(177), 2–5.
Wammes, J. D., Meade, M., in Fernandes, M. A. (2015). The drawing effect: Evidence for
reliable and robust memory benefits in free recall. Quarterly Journal of Experi-
mental Psychology, 69(9), 1–25.
Widigdo, M. S. A. (2018). Aristotelian dialectic, medieval jadal, and medieval scholastic
disputation. The American Journal of Islamic Social Sciences, 35(4), 1–24.
Wiesman, J. (2012). Student motivation and the alignment of teacher beliefs. The Cle-
arning House, 85(3), 102–108.
Wilhelm, J. D. (2008). NationalWritingProject:Navigatingmeaning:UsingThink-Alouds
to help readers monitor comprehension. http://www.nwp.org/cs/public/print
/resource/495
Williams, G. P., in Stockdale, S. (2004). Classroom motivation strategies for prospective
teachers. The Teacher Educator, 39(3), 212–230.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo. (2008). Učne težave v osnovni šoli: koncept dela;
program osnovnošolskega izobraževanja (A. Nagode, ur.).
Žgur, E. (2017). Bralne sposobnosti pri učencih različnih osnovnošolskih programov.
Socialno delo, 56(1), 21–34.
111