Page 106 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 106
Literatura
Delors, J. (1996). Učenje: skriti zaklad; poročilo Mednarodne komisije o izobraževanju za
enaindvajseto stoletje, pripravljeno za UNESCO (M. Žbona in G. Jovanovič, prev.).
Ministrstvo za šolstvo in šport.
Deterding, S.,Dixon,D., Khaled,R.inNacke,L.E.(2011). From game designelements to
gamefulness: Sefining ‘gamification.’ V MindTrek ’11: Proceedings of the 15th Inter-
national Academic MindTrek Conference; Envisioning future media environments
(str.9–15).Association for ComputingMachinery,
Dobrodošlivsvetfraktalnihrisb,kjersepremikajomejemožnega! (B.l.). Fraktalnost Deja
Muck s.p. http://fraktalnost.si/.
Dukič, D. (2015). Kaj lahko slovenistiki prinese teorija argumentacije? V S. Kranjnc (ur.),
Meddisciplinarnost v slovenistiki (Simpozij Obdobja, 30, str. 99–105). Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Dumont,H., Istance, D.,in Benavides,F.(Ur.).(2013). O naravi učenja: uporaba raziksav
za navdih prakse (S. Sentočnik idr., prev.). Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Eberlein, T., Kampmeier, J., Minderhout, V., Moog, R. S., Platt, T., Varma-Nelson, P., in
White, H. B. (2009). Pedagogies of engagement in science. Biochemistry and Mo-
lecular Biology Education, 4(36), 262–273.
Elley, W. B., Gradišar, A., in Lapajne, Z. (1995). Kako berejo učenci po svetu in pri nas:
mednarodna raziskava o bralni pismenosti. Educa.
Farr, R., in Connor, J. (B.l.). Using Think-Alouds to improve reading comprehension. Rea-
ding Rockets. https://www.readingrockets.org/topics/comprehension/articles
/using-think-alouds-improve-reading-comprehension
Finland, C. (B.l.). How to use educational technology – Business simulation games. The
BusinessSimulationBlog.https://www.cesim.com/blog/webinar-for-educators-
how-to-teach-with-business-simulation-games
Galičič, K. (2016, 24. maj). Stres v šoli? 10 ključnih stvari. https://10kljucnihstvari.si/2016
/05/24/stres-v-soli/
Hamdan,N., McKnight,P., McKnight,K., in Arfstrom, K. M. (2013). A rewiew of flipped
learning. Flipped Learning Network.
Hattie, J. (2018). Vidnoučenjezaučitelje:maksimiranjeučinkanaučenje(Lingua Service,
prev.). Svetovalno-izobraževalni center MI.
Hladnik, A. (2016). Igrifikacija kot nov način izboljšanja pedagoškega procesa (Publi-
kacija št. 20.500.12556/RUL-83974) [Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani]. Re-
pozitorij Univerze v Ljubljani. http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hladnik2048-
B.pdf
Hohmann, M.,in Weikart,D.P. (2005). Vzgoja in učenje predšolskih otrok: primeri aktiv-
nega učenja za predšolske otroke iz prakse (V. Vendramin, prev.). DZS.
Honeycutt, B., in Garrett, J. (2014, 31. januar). Expanding the definition of a flipped lear-
ning environment. Faculty Focus. https://www.facultyfocus.com/articles
/blended-flipped-learning/expanding-definition-flipped-learning
-environment/
106