Page 106 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 106

Literatura


                  Delors, J. (1996). Učenje: skriti zaklad; poročilo Mednarodne komisije o izobraževanju za
                      enaindvajseto stoletje, pripravljeno za UNESCO (M. Žbona in G. Jovanovič, prev.).
                      Ministrstvo za šolstvo in šport.
                  Deterding, S.,Dixon,D., Khaled,R.inNacke,L.E.(2011). From game designelements to
                      gamefulness: Sefining ‘gamification.’ V MindTrek ’11: Proceedings of the 15th Inter-
                      national Academic MindTrek Conference; Envisioning future media environments
                      (str.9–15).Association for ComputingMachinery,
                  Dobrodošlivsvetfraktalnihrisb,kjersepremikajomejemožnega! (B.l.). Fraktalnost Deja
                      Muck s.p. http://fraktalnost.si/.
                  Dukič, D. (2015). Kaj lahko slovenistiki prinese teorija argumentacije? V S. Kranjnc (ur.),
                      Meddisciplinarnost v slovenistiki (Simpozij Obdobja, 30, str. 99–105). Znanstvena
                      založba Filozofske fakultete.
                  Dumont,H., Istance, D.,in Benavides,F.(Ur.).(2013). O naravi učenja: uporaba raziksav
                      za navdih prakse (S. Sentočnik idr., prev.). Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Eberlein, T., Kampmeier, J., Minderhout, V., Moog, R. S., Platt, T., Varma-Nelson, P., in
                      White, H. B. (2009). Pedagogies of engagement in science. Biochemistry and Mo-
                      lecular Biology Education, 4(36), 262–273.
                  Elley, W. B., Gradišar, A., in Lapajne, Z. (1995). Kako berejo učenci po svetu in pri nas:
                      mednarodna raziskava o bralni pismenosti. Educa.
                  Farr, R., in Connor, J. (B.l.). Using Think-Alouds to improve reading comprehension. Rea-
                      ding Rockets. https://www.readingrockets.org/topics/comprehension/articles
                      /using-think-alouds-improve-reading-comprehension
                  Finland, C. (B.l.). How to use educational technology – Business simulation games. The
                      BusinessSimulationBlog.https://www.cesim.com/blog/webinar-for-educators-
                      how-to-teach-with-business-simulation-games
                  Galičič, K. (2016, 24. maj). Stres v šoli? 10 ključnih stvari. https://10kljucnihstvari.si/2016
                      /05/24/stres-v-soli/
                  Hamdan,N., McKnight,P., McKnight,K., in Arfstrom, K. M. (2013). A rewiew of flipped
                      learning. Flipped Learning Network.
                  Hattie, J. (2018). Vidnoučenjezaučitelje:maksimiranjeučinkanaučenje(Lingua Service,
                      prev.). Svetovalno-izobraževalni center MI.
                  Hladnik, A. (2016). Igrifikacija kot nov način izboljšanja pedagoškega procesa (Publi-
                      kacija št. 20.500.12556/RUL-83974) [Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani]. Re-
                      pozitorij Univerze v Ljubljani. http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hladnik2048-
                      B.pdf
                  Hohmann, M.,in Weikart,D.P. (2005). Vzgoja in učenje predšolskih otrok: primeri aktiv-
                      nega učenja za predšolske otroke iz prakse (V. Vendramin, prev.). DZS.
                  Honeycutt, B., in Garrett, J. (2014, 31. januar). Expanding the definition of a flipped lear-
                      ning environment. Faculty Focus. https://www.facultyfocus.com/articles
                      /blended-flipped-learning/expanding-definition-flipped-learning
                      -environment/


                  106
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111