Page 108 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 108

Literatura


                  Marentič Požarnik, B. (2012). Psihologija učenja in pouka: temeljna spoznanja in primeri
                      iz prakse. DZS.
                  Marentič Požarnik, B. (2019). Psihologija učenja in pouka: od poučevanja k učenju (2.
                      prenovljena izd.). DZS.
                  Marjanovič Umek, L., in Fekonja, U. (2019). Zgodbe otrok: razvoj in spodbujanje pripo-
                      vedovanja. Znanstvena založba Filozofske fakultete.
                  Marshall, H. H. (1987). Motivational strategiesof three fifth-grade teachers. Elementary
                      School Journal, 88(2), 135–150.
                  Mayer, R. E. (2010). Multimedia learning (2. izd.). Cambridge University Press.
                  McKenna, M. C. (2001). Development of reading attitudes. V L. Verhoeven in C. E. Snow
                      (ur.), Literacy and motivation: Reading engagement in individuals and groups (str.
                      135–158). Lawrence Erlbaum.
                  Mcleod,S.(2024,2.februar).Kolb’slearningstylesandexperientiallearningcycle.Simply
                      Psychology. https://www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
                  Mielenhausen-Wilmes, B. (1999). Kje je doma tišina? Starši in otroci odkrivajo poti do
                      sprostitve (J.Ambrožič, prev.).Didakta.
                  Milman, N. B., (2014). The flipped classroom strategy: What is it and how can it best
                      be used? Distance Learning, 11(4), 8–11.
                  Mofid, M. (2019). The use of think aloud strategy to improve student’ reading skill: A clas-
                      sroom action research at the second grade students of SMP PGRI Bengkulu in aca-
                      demic 2018/2019 (Publikacija št. 3775) [Diplomsko delo, State Institute of Islamic
                      Studies (IAIN)]. Repository IAIN Bengkulu. http://repository.iainbengkulu.ac.id
                      /id/eprint/3775
                  Nacionalna komisija za razvoj pismenosti (2006). Strokovne podlage za pripravo naci-
                      onalne strategije za razvoj pismenosti: povzetek.
                  Nagode,S.,inRupnikHladnik,T.(2018).Kamišibajvšoliindoma:spapirnimgledališčem
                      do ustvarjalnega izražanja in sproščenega pripovedovanja. Osnovna šola 8 talcev
                      in Osnovna šola Poljane.
                  Nielsen, J. (2012, 15. januar). Thinking aloud: The 1 usability tool. Nielsen Norman
                      Group.https://www.nngroup.com/articles/thinking-aloud-the-1-usability-tool/
                  Nikolić, D., Havzi, S., Narandžić, D., Dakić, D., in Janković, A. (2020). Inovativne metode
                      učenja u visokom obrazovanju integracijom softverskog alata Kahoot! V V. Katić
                      (ur.), XXVISkupTrendovirazvoja»Inovacijeumodernomobrazovanju«,Trend2020,
                      Kopaonik, 16.–19. 2. 2020 (str. 254–257). Fakultet tehničkih nauka.
                  Novak, J. D. (1990). Concept maps and Vee diagrams: Two metacognitive tools for
                      science and mathematics education. Instructional Science, 19, 29–52.
                  Orley,M.(2019,28.avgust).Drawingsubstantiallyactivatesthebraintolearnandunder-
                      stand: A decade of research, practicioners and examples in drawing’s dominance.
                      Big Paper Strategy. https://www.bigpaperstrategy.com/drawing-is-learning/
                  Palir, M. (2013). Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami (Publikacija št.
                      20.500.12556/RUL-27497) [Diplomsko delo, Univerza v ljubljani]. Repozitorij Uni-
                      verze v Ljubljani. http://pefprints.pef.uni-lj.si/1819/1/diploma_Mojca_Palir.pdf


                  108
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113