Page 108 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 108
Literatura
Marentič Požarnik, B. (2012). Psihologija učenja in pouka: temeljna spoznanja in primeri
iz prakse. DZS.
Marentič Požarnik, B. (2019). Psihologija učenja in pouka: od poučevanja k učenju (2.
prenovljena izd.). DZS.
Marjanovič Umek, L., in Fekonja, U. (2019). Zgodbe otrok: razvoj in spodbujanje pripo-
vedovanja. Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Marshall, H. H. (1987). Motivational strategiesof three fifth-grade teachers. Elementary
School Journal, 88(2), 135–150.
Mayer, R. E. (2010). Multimedia learning (2. izd.). Cambridge University Press.
McKenna, M. C. (2001). Development of reading attitudes. V L. Verhoeven in C. E. Snow
(ur.), Literacy and motivation: Reading engagement in individuals and groups (str.
135–158). Lawrence Erlbaum.
Mcleod,S.(2024,2.februar).Kolb’slearningstylesandexperientiallearningcycle.Simply
Psychology. https://www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
Mielenhausen-Wilmes, B. (1999). Kje je doma tišina? Starši in otroci odkrivajo poti do
sprostitve (J.Ambrožič, prev.).Didakta.
Milman, N. B., (2014). The flipped classroom strategy: What is it and how can it best
be used? Distance Learning, 11(4), 8–11.
Mofid, M. (2019). The use of think aloud strategy to improve student’ reading skill: A clas-
sroom action research at the second grade students of SMP PGRI Bengkulu in aca-
demic 2018/2019 (Publikacija št. 3775) [Diplomsko delo, State Institute of Islamic
Studies (IAIN)]. Repository IAIN Bengkulu. http://repository.iainbengkulu.ac.id
/id/eprint/3775
Nacionalna komisija za razvoj pismenosti (2006). Strokovne podlage za pripravo naci-
onalne strategije za razvoj pismenosti: povzetek.
Nagode,S.,inRupnikHladnik,T.(2018).Kamišibajvšoliindoma:spapirnimgledališčem
do ustvarjalnega izražanja in sproščenega pripovedovanja. Osnovna šola 8 talcev
in Osnovna šola Poljane.
Nielsen, J. (2012, 15. januar). Thinking aloud: The 1 usability tool. Nielsen Norman
Group.https://www.nngroup.com/articles/thinking-aloud-the-1-usability-tool/
Nikolić, D., Havzi, S., Narandžić, D., Dakić, D., in Janković, A. (2020). Inovativne metode
učenja u visokom obrazovanju integracijom softverskog alata Kahoot! V V. Katić
(ur.), XXVISkupTrendovirazvoja»Inovacijeumodernomobrazovanju«,Trend2020,
Kopaonik, 16.–19. 2. 2020 (str. 254–257). Fakultet tehničkih nauka.
Novak, J. D. (1990). Concept maps and Vee diagrams: Two metacognitive tools for
science and mathematics education. Instructional Science, 19, 29–52.
Orley,M.(2019,28.avgust).Drawingsubstantiallyactivatesthebraintolearnandunder-
stand: A decade of research, practicioners and examples in drawing’s dominance.
Big Paper Strategy. https://www.bigpaperstrategy.com/drawing-is-learning/
Palir, M. (2013). Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami (Publikacija št.
20.500.12556/RUL-27497) [Diplomsko delo, Univerza v ljubljani]. Repozitorij Uni-
verze v Ljubljani. http://pefprints.pef.uni-lj.si/1819/1/diploma_Mojca_Palir.pdf
108