Page 107 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 107

Literatura


             Janc Vidic, O. (2013). Problemskoučenjekemije (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-29026)
                 [Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani. http://
                 pefprints.pef.uni-lj.si/2031/1/Petra_Janc_Vidic_Problemsko_ucenje_kemije
                 _2014.pdf
             Jelenc, Z. (1995). Neformalno izobraževanje odraslih v organizacijah. Andragoška spo-
                 znanja, 1(1–2), 14–18.
             Jenko, N. (2016). Strukturainrazvojbralnepismenostiučencevvprilagojenemprogramu
                 z nižjim izobrazbenim standardom (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-86613) [Dok-
                 torska disertacija, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani. http://
                 pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3973
             Juriševič,M.(2005).Učnamotivacijavodnosudoučenjainučneuspešnostiučencev [Ne-
                 objavljena doktorska disertacija]. Univerza v Ljubljani.
             Juriševič, M.,Bishop, N.,inKavčič, V. (2016). Dvajsetnajpomembnejšihpsihološkihnačel
                 za poučevanje in učenje od vrtca do srednje šole. Pedagoška fakulteta Univerze v
                 Ljubljani, Center za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti (CRSN).
             Juškevičien˙ e, A., in Nedzinskait˙ e-Mači¯ unien˙ e, R. (2013). Modern education and narra-
                 tive pedagogy. Changing Education in a Changing Society, 2(1), 18–22.
             Kelly, O. C., in Finlayson, O. E. (2007). Providing solutions through problem-based lear-
                 ning for the undergraduate 1st year chemistry laboratory. Chemistry Education
                 Research and Practice, 8(3), 347–361.
             Kilpatrick,W. H.(1918). TheProject Method. Teachers College Record, 19(4), 319–335.
             Kirbiš, K. (2016). Upoštevanje učnih stilov pri pouku spoznavanja okolja v 3. razredu
                 osnovne šole (Publikacija št. 20.500.12556/DKUM-64767) [Magistrsko delo, Uni-
                 verza v Mariboru]. Digitalna knjižnica Univerze v Mariboru. https://dk.um.si
                 /IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64767
             Kokovnik, V. (2011). Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju (Publikacija št.
                 20.500.12556/RUL-24735) [Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Uni-
                 verze v Ljubljani. http://pefprints.pef.uni-lj.si/496/1/VERONIKA_KOKOVNIK
                 _2D_DIPLOMSKA_NALOGA.pdf
             Kolb,D.A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and deve-
                 lopment. Prentice Hall.
             Komisija Evropske skupnosti. (2000). Memorandum o vseživljenjskem učenju: delovno
                 gradivo (SOC/COM/00/075). (V. A. Mohorčič Špolar, prev.). http://linux.acs.si
                 /memorandum/prevod/
             Ličen, N.,Fakin Bajec, J.,in Ličen,M.(2015). Katero metodo naj izberem, da bo »zeleno
                 izobraževanje« učinkovito? Ljudska univerza.
             Lumsden,L.S.(1994).Studentmotivation.ResearchRoundup,10(3).https://files.eric.ed
                 .gov/fulltext/ED369142.pdf.
             Malačič Kladnik,E. (2008,6.september). Stres v šoli. Dnevnik. https://www.dnevnik.si
                 /1042204981
             Marentič Požarnik, B. (2003). Psihologija učenja in pouka. DZS.


                                                                            107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112