Page 107 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 107
Literatura
Janc Vidic, O. (2013). Problemskoučenjekemije (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-29026)
[Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani. http://
pefprints.pef.uni-lj.si/2031/1/Petra_Janc_Vidic_Problemsko_ucenje_kemije
_2014.pdf
Jelenc, Z. (1995). Neformalno izobraževanje odraslih v organizacijah. Andragoška spo-
znanja, 1(1–2), 14–18.
Jenko, N. (2016). Strukturainrazvojbralnepismenostiučencevvprilagojenemprogramu
z nižjim izobrazbenim standardom (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-86613) [Dok-
torska disertacija, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani. http://
pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3973
Juriševič,M.(2005).Učnamotivacijavodnosudoučenjainučneuspešnostiučencev [Ne-
objavljena doktorska disertacija]. Univerza v Ljubljani.
Juriševič, M.,Bishop, N.,inKavčič, V. (2016). Dvajsetnajpomembnejšihpsihološkihnačel
za poučevanje in učenje od vrtca do srednje šole. Pedagoška fakulteta Univerze v
Ljubljani, Center za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti (CRSN).
Juškevičien˙ e, A., in Nedzinskait˙ e-Mači¯ unien˙ e, R. (2013). Modern education and narra-
tive pedagogy. Changing Education in a Changing Society, 2(1), 18–22.
Kelly, O. C., in Finlayson, O. E. (2007). Providing solutions through problem-based lear-
ning for the undergraduate 1st year chemistry laboratory. Chemistry Education
Research and Practice, 8(3), 347–361.
Kilpatrick,W. H.(1918). TheProject Method. Teachers College Record, 19(4), 319–335.
Kirbiš, K. (2016). Upoštevanje učnih stilov pri pouku spoznavanja okolja v 3. razredu
osnovne šole (Publikacija št. 20.500.12556/DKUM-64767) [Magistrsko delo, Uni-
verza v Mariboru]. Digitalna knjižnica Univerze v Mariboru. https://dk.um.si
/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=64767
Kokovnik, V. (2011). Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju (Publikacija št.
20.500.12556/RUL-24735) [Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Uni-
verze v Ljubljani. http://pefprints.pef.uni-lj.si/496/1/VERONIKA_KOKOVNIK
_2D_DIPLOMSKA_NALOGA.pdf
Kolb,D.A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and deve-
lopment. Prentice Hall.
Komisija Evropske skupnosti. (2000). Memorandum o vseživljenjskem učenju: delovno
gradivo (SOC/COM/00/075). (V. A. Mohorčič Špolar, prev.). http://linux.acs.si
/memorandum/prevod/
Ličen, N.,Fakin Bajec, J.,in Ličen,M.(2015). Katero metodo naj izberem, da bo »zeleno
izobraževanje« učinkovito? Ljudska univerza.
Lumsden,L.S.(1994).Studentmotivation.ResearchRoundup,10(3).https://files.eric.ed
.gov/fulltext/ED369142.pdf.
Malačič Kladnik,E. (2008,6.september). Stres v šoli. Dnevnik. https://www.dnevnik.si
/1042204981
Marentič Požarnik, B. (2003). Psihologija učenja in pouka. DZS.
107