Page 110 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 110

Literatura


                  Rapp, C., in Wagner, T. (2012). On some Aristotelian sources of modern argumentation
                      theory. Argumentation, 27(1), 7–30.
                  Reed, C., in Rowe, G. (2006). Translating Toulmin diagrams: Theory neutrality in argu-
                      ment representation. Argumentation, 19(3), 267–286.
                  Retuznik Bozovičar, A., in Kranjc, M. (2011). V krogu življenja: pedagogika in pedagoški
                      pristopi v predšolskem obdobju; učbenik za modul Pedagogika in pedagoški pri-
                      stopi v predšolskem obdobju v programu Predšolska vzgoja. Modart.
                  Rupnik Vec, T. (2003). Igra vlog in simulacija kot učna metoda: priročnik za učitelje psi-
                      hologije in drugih družboslovnih predmetov ter razrednike. Zavod Republike Slo-
                      venije za šolstvo.
                  Rustja,N.(2016). Problemskipoukpripoukugospodinjstvav6.razreduosnovnešole (Pu-
                      blikacija št. 20.500.12556/RUL-87127) [Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani]. Re-
                      pozitorij Univerze v Ljubljani. http://pefprints.pef.uni-lj.si/4161/
                  Sitar, J. (2018). Umetnost kamišibaja: priročnik za ustvarjanje. Aristej.
                  Skale, T. (2011). Primeri sodelovalnega učenja pri zgodovinskih temah v 5. razredu (Publi-
                      kacija št. 20.500.12556/DKUM-18159) [Diplomsko delo, Univerza v Mariboru]. Di-
                      gitalna knjižnica Univerze v Mariboru. https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang
                      =slv&id=18159
                  Srebot, R., in Menih, K. (1996). Potovanje v tišino: sprostitvena vzgoja za otroke. DZS.
                  Špilek Štumberger, K. (2000). Izkušenjsko učenje – učenje z delovanjem: tudi izobra-
                      ževanje odraslih na podlagi lastnih izkušenj je pomembno. Andragoška spozna-
                      nja, 6(1), 13–23.
                  Štigl, S. (Ur.) (2020). PISA 2018: program mednarodne primerjave dosežkov učencev in
                      učenk; izhodiščna merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2018. Pedagoški in-
                      štitut.
                  Tančič Grum, A., in Zupančič Tisovec, B. (2019). Tehnike sproščanja: priročnik za udele-
                      žence delavnice. Nacionalni inštitut za javno zdravje.
                  TeacherVision. (B.l.). Think-Alouds: Effective teachers think out loud on a regular basis.
                      https://www.teachervision.com/problem-solving/think-aloud-strategy
                  Terada,Y.(2019, 27. februar). Thekey to effectiveclassroommanagement: A three-phase
                      process helps build strong teacher-student bonds, which can reduce disruptive
                      behavior. Edutopia. https://www.edutopia.org/article/key-effective-classroom-
                      management
                  Thelen, H. A. (1954). Dynamics of groups at work. Univeristy of Chicago Press.
                  Tomić, A. (1999). Izbrana poglavja iz didaktike. Center za pedagoško izobraževanje Fi-
                      lozofske fakultete.
                  Toulmin argument: What is the Toulmin Method? (B.l.). Purdue University. https://owl
                      .purdue.edu/owl/general_writing/academic_writing/historical_perspectives
                      _on_argumentation/toulmin_argument.html
                  Toulmin, S. E. (1958). The uses of argument. Cambridge University Press.


                  110
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114