Page 109 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 109
Literatura
Papalia, D. E., Wendkos Olds, S., in Duskin Feldman, R. (2003). Otrokovsvet (B. Kelbl idr.,
prev.). Educy.
Pečjak, S. (1995). Izhodišča za prenovo bralnega pouka pri predmetu slovenski jezik.
Jezik in slovstvo, 41(1/2), 75–88.
Pečjak, S. (2012). Razvoj metakognitivnih sposobnosti pri učenju in vloga učitelja.
Vzgoja in izobraževanje, 43(6), 10–17.
Pečjak, S., in Gradišar, A. (2002). Bralne učne strategije. Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Pečjak, S., Bucik, N., Gradišar, A., in Peklaj, C. (2006). Bralna motivacija v šoli: merjenje
in razvijanje. Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Perelman,C.(1979). The new rhetoric and the humanities: Essays on rhetoric and its
applications (Synthese Library, zv. 140). Reidel Publishing Company.
Perelman, C., in Olbrechts-Tyteca, L. (1958). Traité de l’argumentation: a nouvelle rhéto-
rique. Presses Universitaires de France.
Pergams, O., Jake-Matthews, C. E, in Mohanty, L. (2018). A combined read-aloud think-
aloud strategy improves student learning experiences in college-level biology
courses. Journal of College Science Teaching, 47(5), 10–15.
Peterlin, A. (2017). Spodbujanje branja v prvem triletju. V M. Željeznov Seničar (ur.),
Učna motivacija: zbornik III. mednarodne konference o didaktiki in metodiki (str.
125–128). MIB.
Petrovčič, K. (2017). Motivacija za branje. V M. Željeznov Seničar (ur.), Učna motivacija:
zbornik III. mednarodne konference o didaktiki in metodiki (str. 129–133). MIB.
Pintrich,R.P.,inSchrauben,B.(1992).Studenfsmotivationalbeliefsandtheircognitive
engagement in classroom academic tasks. V D. H. Schunk in J. L. Meece (ur.),
Student perceptions in the classroom (str. 149–184). Lawrence Erlbaum.
Plešec Gasparič, R. (2019). Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični
inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-10818).
[Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani.
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5781/
PlešecGasparič,R.,inValenčičZuljan,M.(2019).Učneoblikevosnovnišoliinobrnjeno
učenje in poučevanje. Revija za elementarno izobraževanje, 12(3), 297–290.
Plut-Pregelj, L. (2015). Obrnjeno ali neobrnjeno učenje? Šolski razgledi, 66(19), 3–4.
Provini, C. (2014). Best practices for flipped classrooms. Education World. https://www
.educationworld.com/a_curr/best-practices-flipped-classrooms.html
Puklek Levpušček, M., in Marentič Požarnik, B. (2005). Skupinsko delo za aktiven študij.
Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
Pukl, V. (1994). Kvaliteta učenja in znanja ob projektnem učnem delu. Zavod Republike
Slovenijezašolstvo in šport.
Raffini,J.(1993).Winnerswithoutlosers:Structuresandstrategiesforincreasingstudents’
motivation to learn. Allyn and Bacon.
109