Page 109 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 109

Literatura


             Papalia, D. E., Wendkos Olds, S., in Duskin Feldman, R. (2003). Otrokovsvet (B. Kelbl idr.,
                 prev.). Educy.
             Pečjak, S. (1995). Izhodišča za prenovo bralnega pouka pri predmetu slovenski jezik.
                 Jezik in slovstvo, 41(1/2), 75–88.
             Pečjak, S. (2012). Razvoj metakognitivnih sposobnosti pri učenju in vloga učitelja.
                 Vzgoja in izobraževanje, 43(6), 10–17.
             Pečjak, S., in Gradišar, A. (2002). Bralne učne strategije. Zavod Republike Slovenije za
                 šolstvo.
             Pečjak, S., Bucik, N., Gradišar, A., in Peklaj, C. (2006). Bralna motivacija v šoli: merjenje
                 in razvijanje. Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
             Perelman,C.(1979). The new rhetoric and the humanities: Essays on rhetoric and its
                 applications (Synthese Library, zv. 140). Reidel Publishing Company.
             Perelman, C., in Olbrechts-Tyteca, L. (1958). Traité de l’argumentation: a nouvelle rhéto-
                 rique. Presses Universitaires de France.
             Pergams, O., Jake-Matthews, C. E, in Mohanty, L. (2018). A combined read-aloud think-
                 aloud strategy improves student learning experiences in college-level biology
                 courses. Journal of College Science Teaching, 47(5), 10–15.
             Peterlin, A. (2017). Spodbujanje branja v prvem triletju. V M. Željeznov Seničar (ur.),
                 Učna motivacija: zbornik III. mednarodne konference o didaktiki in metodiki (str.
                 125–128). MIB.
             Petrovčič, K. (2017). Motivacija za branje. V M. Željeznov Seničar (ur.), Učna motivacija:
                 zbornik III. mednarodne konference o didaktiki in metodiki (str. 129–133). MIB.
             Pintrich,R.P.,inSchrauben,B.(1992).Studenfsmotivationalbeliefsandtheircognitive
                 engagement in classroom academic tasks. V D. H. Schunk in J. L. Meece (ur.),
                 Student perceptions in the classroom (str. 149–184). Lawrence Erlbaum.
             Plešec Gasparič, R. (2019). Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični
                 inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje (Publikacija št. 20.500.12556/RUL-10818).
                 [Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani]. Repozitorij Univerze v Ljubljani.
                 http://pefprints.pef.uni-lj.si/5781/
             PlešecGasparič,R.,inValenčičZuljan,M.(2019).Učneoblikevosnovnišoliinobrnjeno
                 učenje in poučevanje. Revija za elementarno izobraževanje, 12(3), 297–290.
             Plut-Pregelj, L. (2015). Obrnjeno ali neobrnjeno učenje? Šolski razgledi, 66(19), 3–4.
             Provini, C. (2014). Best practices for flipped classrooms. Education World. https://www
                 .educationworld.com/a_curr/best-practices-flipped-classrooms.html
             Puklek Levpušček, M., in Marentič Požarnik, B. (2005). Skupinsko delo za aktiven študij.
                 Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
             Pukl, V. (1994). Kvaliteta učenja in znanja ob projektnem učnem delu. Zavod Republike
                 Slovenijezašolstvo in šport.
             Raffini,J.(1993).Winnerswithoutlosers:Structuresandstrategiesforincreasingstudents’
                 motivation to learn. Allyn and Bacon.


                                                                            109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114