Page 133 - Naša pedagoška pot
P. 133
Spomini zaposlenih, študentov in diplomantov
ki je s svojo sestro dvojčico takrat praznovala rojstni dan, pa je vzgojiteljica
Janja Marčič, ki deluje v raziskovalno-razvojnem oddelku UP (RA-RA) v Vrtcu
Koper in je na UP PEF diplomirala leta 2002. Nekdanji učenki štajerske po-
deželske osnovne šole sva tako v primorskem mestu Koper, ki sva ga najprej
obiskali na šolskem izletu, uresničili svoje strokovne cilje, in to prav na UP PEF.
S hvaležnostjo se spominjava svoje učiteljice Martine Kitak (roj. 1937), ki nas je
takrat popeljala v Koper – prav zato, ker se je v 50. letih prejšnjega stoletja, če-
prav Štajerka, tudi sama izobraževala na koprskem učiteljišču, neformalnem
predhodniku UP PEF.
Inja Valant (diplomantka in študentka magistrskega študijskega
programa Inkluzivna pedagogika)
V letu 2020 sem prvič stopila skozi vrata Pedagoške fakultete. Razmišljala sem
predvsem o tem, kako hitro je minil čas srednje šole in kako sem ponosna
sama nase, da sem se lahko vpisala na fakulteto. Imela sem jasen cilj, in sicer
da nadgradim svoje znanje, kar mi bo omogočilo zaposlitev in me opremilo
s kompetencami za kakovostno delo z otroki. Žal je veselje trajalo slab teden,
saj nas je doletelo zaprtje in študij od doma. V času koronavirusa je študij
potekal naprej, profesorji in študenti smo se trudili, da bi si ta čas kar se da
olajšali in si prišli »naproti«. Kljub temu sem pred dokončanjem prvega let-
nika razmišljala o prenehanju študija, vendar sem se le odločila in dokončala
prvi letnik. Ko smo se v drugem letniku, sicer z veliko omejitvami, vrnili na fa-
kulteto, mi je bilo veliko lažje. Hvaležna sem za vse teoretično znanje kot tudi
možnost aktivnega udejstvovanja, mreženja in praktičnih izkušenj. Nisem si
mislila, da bo Pedagoška fakulteta in vsi, ki so del nje, tako pomembno vpli-
vala na mojo akademsko pot in življenje samo.
Dr. Marina Volk (visokošolska učiteljica)
Do koder seže moj spomin v otroštvo, sem čutila, kaj je moje življenjsko po-
slanstvo – učiteljica bom, vendar se kot otrok nisem spraševala, katero pred-
metno področje bom poučevala, samo vedela sem, kaj želim postati. Učila
sem medvedke, nato mlajše sestre in sosedove otroke. Ko je prišel trenutek
o poklicni odločitvi, sem sklenila, da začnem s študijem razrednega pouka
na Pedagoški fakulteti v Kopru, čeprav me je profesorica v gimnaziji usmer-
jala v pedagoški študij slovenščine. Pravilnost odločitve se mi je potrdila že
takoj prvo leto. Na fakulteti so predavali srčni ljudje, ki jim je bilo mar, ka-
kšne učitelje bodo poslali med najmlajše šolarje. Nato smo v 3. letniku začeli
s predmetom Didaktika matematike, ki ga je predavala dr. Mara Cotič. Preko
njenih predavanj in predanosti tej znanosti sem spoznala vso lepoto pouče-
133