Page 130 - Naša pedagoška pot
P. 130

Spomini zaposlenih, študentov in diplomantov


                  tudi, da vodim uredniški odbor ob njenem 50. jubileju. To je čast, ki si je kot
                  študentka nikoli ne bi mogla predstavljati. Pedagoška fakulteta mi je dala
                  ogromno – znanje, izkušnje, prijatelje in nešteto lepih spominov. Sedaj imam
                  priložnost, da s svojim delom vrnem nekaj tega, kar sem prejela, in prispevam
                  k nadaljnjemu uspehu in razvoju naše ljubljene fakultete. Ponosna sem, da
                  sem diplomantka te fakultete!

                  Dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič (visokošolska učiteljica)
                  Odraščala sem med učiteljicami, pokojno nono, pokojno teto in mamo. Če-
                  prav pravijo, da je to poslanstvo za izbrance,tiste,kijim je bilo »položeno v
                  zibelko«, menim, da je delo učitelja povezano s temeljno ljubeznijo do otrok
                  in mladih, svetom vrednot in veliko mero odgovornosti. Pedagoško fakulteto
                  sem v času gimnazijskega izobraževanja dnevno opazovala z druge strani
                  Cankarjeve ulice. Posebne želje, da bi študij nadaljevala v Kopru, nisem imela,
                  ker sem z revolucionarno željo, da bom spremenila svet, odločno stremela k
                  temu, da bom postala pedagoginja, svetovalna delavka. V času mojega štu-
                  dija pa te smeri v Kopru ni bilo. Med doktorskim študijem v Belgiji sem se pr-
                  vič povezala s Pedagoško fakulteto v želji, da bi kot zunanja sodelavka sode-
                  lovala pri razvoju in delu z nadarjenimi v MOK. In tako se je moja pot leta 2009
                  nepričakovano pričela na Pedagoški fakulteti. Hvaležna sem za številne izje-
                  mne sodelavce, učitelje in študente, ki plemenitijo moje poklicno in zasebno
                  življenje. Revolucionarno idejo, da bom spremenila svet, sem sicer opustila,
                  čeprav vedno znova upam in si želim, da sem s svojim pedagoškim erosom
                  morda vplivala na življenje katerega izmed naših študentov ...


                  Dr. Jurka Lepičnik Vodopivec (visokošolska učiteljica)
                  Več kot desetletje prihajam na Pedagoško fakulteto na Cankarjevo 5 v Ko-
                  per. Pred tem sem pedagoške in raziskovalne izkušnje pridobivala na Peda-
                  goški fakulteti v Mariboru, še prej pa na Zavodu za šolstvo in v neposredni
                  pedagoški praksi, od vrtcev do izobraževanja odraslih. Če pogledam nazaj,
                  ugotavljam, da se je na fakulteti marsikaj spremenilo. Nenazadnje je fakul-
                  teta prerasla iz lokalne v eno od pomembnejših in prepoznanih na področju
                  vzgoje in izobraževanja v slovenskem in širšem regijskem ter mednarodnem
                  prostoru. Izpostavila bi druženja, tako formalna kot neformalna. Formalna
                  družena na različnih sestankih delovnih teles in druga so bila vedno skrbno
                  načrtovana, izjemno strukturirana, vsebinsko bogata in pomembna za delo-
                  vanje fakultete kot celote, za študente in za vsakega od nas. Poleg tega je
                  pomembno mesto pripadalo tudi neformalnemu, vsakodnevnemu druženju
                  ob kavi, soku, piškotih ali »čokolatinih«, kjer smo se pogosto soočali z izzivi


                  130
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135