Page 128 - Naša pedagoška pot
P. 128

Spomini zaposlenih, študentov in diplomantov


                  rile, in nato mirno nadaljeval: »Vendar se motijo ... ker najpomembnejša je
                  glasba.«

                  Dr. Nives Kovač (visokošolska učiteljica)
                  Čeprav sem večino svoje karierne poti preživela v pretežno raziskovalni sferi
                  ter raziskavam morja in okolja posvetila več kot 30 let, sem si vedno želela
                  in tudi bila vključena v poučevanje, kar sem predhodno izkazala z vpisom
                  na pedagoško smer študija. S svojo pridružitvijo Pedagoški fakulteti UP sem
                  tako sklenila poln krog in tudi upam, da sem in bom prispevala k oblikova-
                  nju nove generacije prosvetnih delavcev, ki bodo učečim se lahko pomagali
                  kritično razbirati informacije, kar je v času lažnih novic, inflacije informacij in
                  antiintelektualizma pomemben prispevek k ohranitvi demokracije. Posebej
                  je to pomenljivo za Slovence, saj smo se kot majhen narod znali zoperstaviti
                  toku zgodovine predvsem s pomočjo prosvete.

                  Dr. Mitja Krajnčan (visokošolski učitelj)
                  Mojprihodnafakulteto jebilpovezan z žalpokojnimprofesorjemŠkoflekom,
                  ki je zaradi zdravstvenih težav predlagal mene kot zamenjavo. Prvič sem pri-
                  šel na fakulteto, in to neposredno na predavanja. Koper, sonce, morje, kako
                  nepozabno! Že svojo prvo službo sem si iskal na Obali, ampak me je zapeljal
                  Vzgojni zavod Logatec s svojo zahtevnostjo in ambicioznostjo. Prvi kontakti z
                  vodstvom,sštudenti,vsesemi jezdelo veliko boljsproščeno,človeško,nepo-
                  sredno in predvidljivo. Navdušen nad prvim letom predavanj sem začel iskati
                  možnosti, da bi se veliko raje kot v megli kopal v soncu. Dinamika dialogov,
                  prijetni odnosi, dogovori so botrovali tako mojemu prihodu na fakulteto kot
                  kasnejši ustanovitvi programa Socialna pedagogika. Soba dekanje je pravza-
                  prav srčika vseh odločitev in vesel ter hvaležen sem, da imamo danes v slo-
                  venskem prostoru dve socialni pedagogiki. »Ob petdesetletnici Pedagoške
                  fakultete se je treba spomniti, da je izobraževanje ne le prenos znanja, am-
                  paktudivžigplamena,kiosvetljujepot kmodrostiinsočutju.« –Navdihnjeno
                  z besedami Plutarha, grškega filozofa.


                  Katja Krč (predsednica Študentskega sveta UP PEF in študentka
                  razrednega pouka)
                  Vrata Pedagoške fakultete v Kopru sem prvič prestopila kot dijakinja, ki upa,
                  da bo na informativnih dnevih dobila odgovore, ki ji bodo pomagali pri od-
                  ločitvi o tem, kje bo nadaljevala s šolanjem. Manj kot ura je bila potrebna, da
                  sem vedela, da je to fakulteta zame. Odnosi med študenti in profesorji me
                  vedno znova spomnijo, zakaj sem pred leti sprejela to odločitev in zakaj bi se


                  128
   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133