Page 131 - Naša pedagoška pot
P. 131

Spomini zaposlenih, študentov in diplomantov


             na pedagoškem in raziskovalnem področju pa tudi s povsem običajnimi člo-
             veškim izzivi vsakega od nas. Delo v dinamičnem okolju naše fakultete, ki je
             hkrati tudi spodbudno, kjer se je treba nenehno učiti, se prilagajati, se po-
             slušati in argumentirati, kjer se prepletajo predanost delu, doslednost, med-
             sebojno zaupanje, spoštovanje drug drugega na eni strani ter krepitev sa-
             mozaupanja, samospoštovanja in empatije na drugi strani, so le nekateri od
             mnogih elementov, ki so pomembno prispevali v mozaik moje profesionalne
             in osebnostne drže. Taki in podobni utrinki so del nas in naše identitete, ki
             ostaja.

             Tine Mezgec (diplomant študijskega programa Matematika
             in računalništvo – prva generacija)
             Prva generacija študentov smeri Matematika in računalništvo na Pedagoški
             fakulteti v Kopru smo imeli edinstveno priložnost, da se medsebojno spo-
             znamo, tako med študenti kot tudi s profesorji. Te začetne dni so zaznamovali
             posebni trenutki in dogodki, ki so prispevali k oblikovanju močnih vezi med
             nami.Eden izmednepozabnih trenutkovjebil,ko smo večkrat vzeli prenosno
             tablo in vaje iz algebre izvajali kar na plaži. Sproščeno vzdušje in neformalno
             okolje sta omogočila, da smo snov dojemali na drugačen, bolj sproščen na-
             čin. Prav tako je bilo nekaj povsem običajnega, da so nam profesorji dali svoje
             mobilne številke, da smo jih lahko kontaktirali v primeru kakršnih koli vpra-
             šanj ali težav. Takšne izkušnje in spomini na to obdobje bodo za vedno ostali
             nekaj posebnega v naših srcih. Bili smo kot velika družina, ki je skupaj preži-
             vela neprecenljive trenutke, polne učenja, smeha in prijateljstva.


             Dr. Sonja Rutar (visokošolska učiteljica)
             V pedagoški proces sem se začela vključevati ob ustanoviti univerze, leta
             2003. Natančno se spominjam, da sem doživela našo fakulteto kot okolje, ki
             je zmožno podpiranja razvoja zelo različnih področij. Na fakulteti je bila ja-
             sno izražena vrednota umetniških izkušenj, doživljanja in izražanja, čeprav je
             takrat v svetu prevladovala kognicija in spoznavni del izobraževanja. Še bolj
             me je presenetilo neposredno in naravno povezovanje s področjem športa
             in predvsem z gibanjem. Na področju raziskovalne dejavnosti smo začeli raz-
             vijati partnersko sodelovanje z vrtci in s šolami in prvi v Sloveniji razvijati in-
             kluzivnopedagogikotermagistrskiindoktorskištudijzapodročjezgodnjega
             učenja. Za vsa leta od ustanovitve univerze do danes bi lahko trdila, da so to
             bila leta, ki so mnogim na Pedagoški fakulteti UP omogočila razvoj in tve-
             ganje – študentom in zaposlenim. Dvajset let je kratko obdobje za razvoj, v
             katerem smo lahko sodelovali, vendar je vsebina postala del osebnih priza-


                                                                            131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136