Page 95 - Naša pedagoška pot
P. 95
Prva in druga generacija študentk Pedagoške fakultete v Kopru
Dr. Aksinja Kermauner
z vnukom, Edelman Jurinčič,
dr. Tomaž Grušovnik, Irena
Ivančič, Sonja Cergol Viler,
Biserka Jeras, Tatjana
Kukanja, Marta Vrčon
Komel, Nada Vehovec
in Lidija Humar
Obenem je povedala zgodbo o drugačni zaznavi človeške plati ravnatelja,
profesorja Marušiča.
Nada Vehovec je s študijskimi kolegi delila svojo prigodo na račun prof.
Stepančič in njenega zelenega avtomobila. Nasvet, ki ga je dala študentom
Pedagoške fakultete, je šel v smeri tesnega osebnega sodelovanja in komu-
nikacije z mentorjem na praksi, njene besede, »Ni vse na internetu, pogovar-
jajte se in sodelujte v pristnem osebnem stiku«, pa so še dolgo odmevale v
mislih prisotnih. Marta Vrčon Komel je opozorila na spremembe v časovni di-
menziji, ki jih je doživela v času dveh obdobij študija na Pedagoški fakulteti.
Od akademije do fakultete je doživela velike spremembe, ki zajemajo spro-
tno delo, sodelovanje, osebni stik ... Opozorila je na veliko večje zahteve in
na praktično udejstvovanje, ki so ga bili deležni v preteklosti.
Edelman Jurinčič, kot edini moški predstavnik, je obudil spomine na svojo
izjemno voljo, da bi zaključil študij. Svoja doživljanja ob srečanju s študijem je
opisal kot izjemen »strah«, a ga je »istrska trma« gnala naprej, da je uspešno
zaključil študij.
Nasveti za prihodnje generacije
Dogodek se je zaključil z nasveti gostov za današnje študente Pedagoške fa-
kultete. Poudarili so pomen vztrajnosti, strasti do poklica in nenehnega uče-
nja ter avtonomnega delovanja. Gostje so študente spodbudili, naj izkoristijo
vse priložnosti, ki jih ponuja študij na Pedagoški fakulteti, in naj se zavedajo
pomembne vloge, ki jo imajo kot bodoči učitelji.
Pogovorni večer ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru je bil čudo-
vita priložnost za obujanje spominov in razpravo o prihodnosti izobraževa-
nja. Dogodek je pokazal, kako pomembna je preteklost za oblikovanje pri-
95