Page 95 - Naša pedagoška pot
P. 95

Prva in druga generacija študentk Pedagoške fakultete v Kopru










             Dr. Aksinja Kermauner
             z vnukom, Edelman Jurinčič,
             dr. Tomaž Grušovnik, Irena
             Ivančič, Sonja Cergol Viler,
             Biserka Jeras, Tatjana
             Kukanja, Marta Vrčon
             Komel, Nada Vehovec
             in Lidija Humar


             Obenem je povedala zgodbo o drugačni zaznavi človeške plati ravnatelja,
             profesorja Marušiča.
               Nada Vehovec je s študijskimi kolegi delila svojo prigodo na račun prof.
             Stepančič in njenega zelenega avtomobila. Nasvet, ki ga je dala študentom
             Pedagoške fakultete, je šel v smeri tesnega osebnega sodelovanja in komu-
             nikacije z mentorjem na praksi, njene besede, »Ni vse na internetu, pogovar-
             jajte se in sodelujte v pristnem osebnem stiku«, pa so še dolgo odmevale v
             mislih prisotnih. Marta Vrčon Komel je opozorila na spremembe v časovni di-
             menziji, ki jih je doživela v času dveh obdobij študija na Pedagoški fakulteti.
             Od akademije do fakultete je doživela velike spremembe, ki zajemajo spro-
             tno delo, sodelovanje, osebni stik ... Opozorila je na veliko večje zahteve in
             na praktično udejstvovanje, ki so ga bili deležni v preteklosti.
               Edelman Jurinčič, kot edini moški predstavnik, je obudil spomine na svojo
             izjemno voljo, da bi zaključil študij. Svoja doživljanja ob srečanju s študijem je
             opisal kot izjemen »strah«, a ga je »istrska trma« gnala naprej, da je uspešno
             zaključil študij.


             Nasveti za prihodnje generacije
             Dogodek se je zaključil z nasveti gostov za današnje študente Pedagoške fa-
             kultete. Poudarili so pomen vztrajnosti, strasti do poklica in nenehnega uče-
             nja ter avtonomnega delovanja. Gostje so študente spodbudili, naj izkoristijo
             vse priložnosti, ki jih ponuja študij na Pedagoški fakulteti, in naj se zavedajo
             pomembne vloge, ki jo imajo kot bodoči učitelji.
               Pogovorni večer ob 50. obletnici Pedagoške fakultete v Kopru je bil čudo-
             vita priložnost za obujanje spominov in razpravo o prihodnosti izobraževa-
             nja. Dogodek je pokazal, kako pomembna je preteklost za oblikovanje pri-


                                                                            95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100