Page 103 - Čuš, Alenka, et al. ur. (2018). Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 103
venska ulična poezija po letu 1991
in vpliv nestrpnosti

Jernej Kusterle

Podiplomska šola ZRC SAZU, Literatura v kontekstu, Ljubljana
Postgraduate school ZRC SAZU, Literature in Context, Ljubljana
jernej.kusterle@gmail.com

Prispevek bo v prvem delu na kratko predstavil teoretično in zgo-
dovinsko ozadje (slovenske) ulične poezije. Teoretični pristop bo
ponudil glavne točke, ki utemeljujejo, zakaj se rap, kot hibridna
struktura glasbe in besedila, lahko obravnava v okviru literarne
vede kot ulična poezija, zgodovinski pristop pa bo nakazal ene-
ga izmed razlogov za nastanek ulične poezije v slovenskem pro-
storu, kar pomeni prelomnico na področjih glasbene in pesniške
umetnosti. Drugi del bo analitičen, v njem bo v okviru konkret-
nih primerov slovenske ulične poezije obravnavana tema (ne)
strpnosti. Ta bo nastopila v dveh vlogah: nestrpnost in poziv k
strpnosti.
Ključne besede: ulična poezija, rap, literarna teorija, literarna zgo-
dovina, nestrpnost

Slovenian Street Poetry after 1991 and Influence of Intolerance
This article will first try to present the theoretical and historical
background of (Slovenian) street poetry. A theoretical approa-
ch will highlights the principal points, which justify why rap, as
a hybrid structure of music and lyrics, should be discussed wit-
hin literary science as street poetry and a historical approach
will point out one of the reasons why the street poetry formed in
Slovenia marks a turning point in the fields of music and poetry.

doi: https://doi.org/10.26493/978-961-7023-93-0.101-118 101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108