Page 299 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 299
nekoč med slovenskimi youtuberji ...

Šifra sogovornika/-ice Identitetni, profesionalni in družbeni profil
INFm28
študent, imetnik YouTube profila (si ogleduje, komentira, redko obja-
INFm29 vlja)
INFm30 ekonomist, računalničar, vsakodnevni uporabnik YouTuba (si ogledu-
INFž31 je)
INFž32 ustvarjalec spletnih vsebin, aktivni youtuber (ustvarja, objavlja)
INFm33 študentka, aktivna gledalka YouTube videov (komentira, ne objavlja)
INFm34 študentka, lastnica YouTube lepotnega kanala (všečka, komentira, ob-
javlja)
INFž35 študent, pasivni uporabnik YouTuba (si ogleduje)
INFž36 gimnazijski maturant, glasbeni producent, imetnik YouTube kana-
INFm37 la za glasbo
INFm38 profesorica edukacijskih ved, pomočnica vzgojiteljice, imetnica You-
Tube profila
INFž39 študentka, redna uporabnica YouTuba (si ogleduje)
INFm40 ekonomist, pasivni uporabnik YouTuba (si ogleduje)
INFž41 ekonomski tehnik, imetnik YouTube kanala za glasbo (ustvarja, obja-
INFm42 vlja)
INFž43 absolventka arhitekture, vsakodnevna uporabnica YouTuba (se naroča,
INFm44 všečka)
študent, glasbenik, imetnik YouTube kanala (promovira svoj bend)
INFm45 študentka, redna uporabnica YouTuba (si ogleduje, komentira, všečka)
diplomirani strojnik, glasbenik, redni uporabnik YouTuba (promovi-
INFž46 ra svoj bend)
zdravstvenica, prodajalka, redna uporabnica YouTuba (si ogleduje)
INFž47 ekonomski tehnik, glasbenik, imetnik YouTube kanala (ustvarja, ob-
INFž48 javlja)
odgovorni urednik, redni uporabnik YouTuba (promovira svoje
TV-oddaje)
pomočnica vzgojiteljice, redna uporabnica YouTuba (si ogleduje, se
izobražuje)
ekonomistka, redna uporabnica YouTuba (si ogleduje, namerava obja-
vljati)
študentka, pasivna uporabnica YouTuba (si občasno ogleduje)

Prvotni cilj tovrstnega dokaj neambiciozno zastavljenega empiričnega
raziskovanja je bilo seznaniti se z nekaterimi značilnostmi uporabniškega
in doživljajskega sveta youtuberjev. Toda striktno intervjujsko zastavljena
metodologija se je izkazala za nekoliko pomanjkljivo, saj pri izvajanju nalo-
ge ni bilo zagotovljenih optimalnih raziskovalnih pogojev, v okviru katerih
bi lahko intervjuje kombinirali z metodo opazovanja z udeležbo, s pomoč-
jo katere bi, denimo, lahko opazovali prakse youtuberjev in bili soudeleženi
pri ustvarjanju in objavljanju video posnetkov, pregledovanju in komenti-
ranju vsebin, deljenju videov ali drugovrstnih praksah. Tako smo se mora-
li zadovoljiti z vero v informacije in opise, ki so nam jih o svojih domnev-

299
   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304