Page 300 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 300
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Tabela 16: Vodilo za intervjuje

1. sklop 2. sklop 3. sklop
Raba YouTuba Konvergenca z mediji Piratstvo
- pravna vprašanja glede You-
- informatorska opredelitev You- Nekaj tematizacij Tuba
Tuba - YouTube kot medij vs. klasični - problemi piratstva
- pomen YouTuba za informator- množični mediji - prakse piratstva
ske rabe - YouTube kot digitalni arhiv vs. - razlogi za razširjenost piratstva
- razlogi za uporabo klasični arhiv na YouTubu
- načini rab YouTuba - razumevanje slogana »Broad- - status avtorskih pravic
- komentiranje vsebin cast Yourself« - vloga zakonodaje pri reševan-
- objavljanje vsebin - prisotnost logotipa ju piratstva
- ogledovanje vsebin - primerjava YouTuba z ostalimi - možnosti izboljšav
- promoviranje vsebin mediji in družabnimi omrežji - omejevanje ogleda videov po
- žanri youtubovskih vsebin - spreminjanje YouTuba sko- državah
- informatorsko razumevanje zi leta - problem t. i. downloadinga
prednosti in slabosti YouTuba - prognoziranje prihodnosti You- videov z YouTuba
- razumevanje t. i. participatorne Tuba - razumevanje dihotomije med
kulture YouTuba - povezovanje YouTuba z drugi- omejevanjem piratstva in kraten-
- najpogostejše spremljanje vse- mi portali in mediji jem pravic uporabnikov YouTuba
bin na YouTubu - poslovne prakse YouTuba - razumevanje antagonizma med
- uporabnost YouTuba - reklamiranje YouTuba restriktivnimi praksami You-
- spremljanje drugih youtuberjev - raba YouTuba v kombinaciji z Tuba in demokratičnostjo You-
- sodelovanje z drugimi youtu- drugimi mediji Tuba
berji - prehajanje vsebin z YouTuba v - vprašanje medijske ekologi-
- združevanje z youtuberji druge medije (npr. TV) je YouTuba
- vprašanje youtubovskega ob- - prehajanje vsebin iz drugih
činstva medijev na YouTube - seznaniti se s tem, kako infor-
- odzivi na youtubovske objave - oglaševanje na YouTubu matorji ozaveščajo sporne prakse
informatorjev - razumevanje dihotomije us- rab, avtorske pravice in restrikci-
- razumevanje kriterijev priljub­ er-created content vs. traditional je (omejevanje ogledov video po-
ljenosti na YouTubu media content snetkov ipd.)
- vpliv YouTuba na družbo - popularna kultura YouTuba
- zvezde YouTuba in poti do us- - družbeno mreženje YouTuba
peha - kulturna politika YouTuba
- monetizacija YouTuba - vzajemne promocije YouTuba
- vodenje lastnega vloga in poslovnih partnerjev
(videobloga)
- vloga ključnih besed (keywords) Predpostavljeni cilji
in oznak (tags) - kontekstualizirati partikularne
youtuberske prakse z ostalimi
- dobiti vpogled v identitetni spremljajočimi informacijskimi
profil uporabnikov; oziroma komunikacijskimi ra-
- dobiti uvid v aktersko razume- bami oziroma medijsko oprem-
vanje YouTuba kot takega; ljenostjo;
- dobiti uvid v aktersko razume- - dobiti uvid v to, kako informa-
vanje lastnih rab YouTuba torji gledajo na poslovne in pro-
mocijske prakse na YouTubu

300
   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305