Page 134 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 134
eratura

in P. H. Winne (ur.), Handbook of educational psychology (2. izd., str. 209–244).
Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
Bruner, J. S. (1973). The relevance of education. New York, NY: Norton.
Buchberger, F. (2000). Searching for a missing link: Towards a science of/for the teaching
profession. Linz: Institute of Comparative Education at PADB in Upper Austria.
Clarkson, S. P., in Williams, W. H. (1994, november). Are you assessing reading or mathe-
matics? Prispevek predstavljen na Annual Meeting of the American Mathema-
tics Association of Two-Year Colleges, Tulsa, OK.
Coffey, S. (2006). Onkraj območja gotovosti: faktor strahu. V Vpeljevanje sprememb v
šole: konceptualni vidiki (str. 25–35). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo.
Cotič, M. (2001). Kaj vpliva na razumevanje matematičnega problema pri učencu. Ra-
zredni pouk: revija Zavoda RS za šolstvo, 3(3), 24–27.
Cotič, M. (2002). Nacionalni preizkusi znanja iz matematike. Vzgoja in izobraževanje:
revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela, 33, 58–
59.
Cotič, M. (2010). Vrednotenje matematičnega znanja in objektivnost učiteljeve ocene.
Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko, 25(1), 39–54.
Cotič, M., in Felda, D. (2004). Verjetnost v prvem triletju osnovne šole. Matematika v
šoli, 11(1/2), 3–11.
Cotič, M., in Žakelj, A. (2004). Gagnejeva taksonomija pri preverjanju in ocenjevanju
matematičnega znanja. Sodobna pedagogika, 55(1), 182–192.
Cvetek, S. (2004). Kompetence v poučevanju in izobraževanju učiteljev. Sodobna pe-
dagogika, 55(posebna številka), 144–160.
Darling-Hammond, L. (1995). Changing conceptions of teaching and teacher deve-
lopment. Teacher Educaton Quarterly, 22(4), 9–26.
Dawe, L. (1983). Bilingualism and special education: Issues in assessment and pedaga-
gogy. Clevedon: Multilingual Matters.
DeCharms, R. (1976). Enhancing motivation: Change in the classroom. Oxford: Irving-
ton.
de Corte, E. (2013). Zgodovinski razvoj razumevanja učenja. V H. Dumont, D. Istan-
ce in F: Benavides (ur.), O naravi učenja (str. 37–64). Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Deutsch, M. (1949). A theory of cooperation and competition. Human Relations, 2, 129–
152.
Dewey, J. (1966). Democracy and education: An introduction to the philosophy of edu-
cation. New York: Free Press.
Dongen, H. J., van Laat, W. A. M., in de Maas, A. J. J. A. (1996). Een kwestie van verschil:
Conflicthantering en onderhandelinh in een configuratieve integratietheorie. Delft:
Eburon.

132
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139