Page 139 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 139
Literatura

Smernice, načela in cilji posodabljanja učnih načrtov. (2007). Ljubljana: Komisija za
spremljanje in posodabljanje učnih načrtov in katalogov znanj za področje
splošnega izobraževanja in splošnoizobraževalnih znanj v poklicnem izobra-
ževanju.

Sprinthall, N. A., Sprinthall, R. C., in Oja, S. N. (1994). Educational psychology: A deve-
lopmental approach. New York, NY: McGraw-Hill.

Strmčnik, F. (1993). Učna diferenciacija in individualizacija v naši osnovni šoli. Ljubljana:
Zavod Republike Slovenije Slovenije za šolstvo in šport.

Strmčnik, F. (2000). Aktualiziranje in izpopolnjevanje zgodovinske teorije o izobraže-
vanju (2. del). Sodobna pedagogika, 117(3), 98–115.

Strmčnik, F. (2001). Didaktika: osrednje teoretične teme. Ljubljana: Znanstveni inštitut
Filozofske fakultete Ljubljana.

Strmčnik, F. (2010). Problemski pouk v teoriji in praksi. Novo mesto: Visokošolsko sredi-
šče Novo mesto.

Šteh, B., in Valenčič Zuljan, M. (2004). Namen šolske prenove in avtonomija iz per-
spektive učiteljev. Sodobna pedagogika, 55(posebna številka), 102–116.

Terhart, E. (1989). Lehr-Lern Methoden. Weinheim: Juventa.
Thiessen, D. (2000). A skilful start to a teaching career: A matter of developing im-

pactful behaviors, reflective practices, or professional knowledge. International
Journal of Educational Research, 3(5), 515–537.
Tomić, A. (2000). Izbrana poglavja iz didaktike. Ljubljana: Center FF za pedagoško izo-
braževanje.
Tomić, A. (2003). Izbrana poglavja iz didaktike. Ljubljana: Center FF za pedagoško izo-
braževanje.
Tyack, D. B., in Cuban, L. (1995). Tinkering toward utopia: A century of public school re-
form. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Tyler, R. W. (1949). Basic principles of curriculum and instruction. Chicago, IL: University
of Chicago Press.
Valenčič Zuljan, M. (2001). Kognitivno-konstruktivistični model pouka in nadarjeni
učenci. V M. Blažič (ur.), Nadarjeni med teorijo in prakso: zbornik povzetkov (str.
53). Novo mesto: Slovensko združenje za nadarjene.
Valenčič Zuljan, M. (2002). Kognitivno-konstruktivistični model pouka in nadarjeni
učenci. Pedagoška obzorja, 17(3–4), 3–12.
Valenčič Zuljan, M. (2007). Students’ conceptions of knowledge, the role of the te-
acher and learner as important factors in didactic school reform. Educational
Studies, 33(1), 29–40.
Valenčič Zuljan, M., Krištof, Z., Vogrinc, J., Brank, M., Pohar, H., in Bizjak, C. (2005). Smer-
nice pripravniku ob začetku profesionalne poti. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
van Oers, H. J. M. (1998). Exploring the zone of proximal development. In A. Saar & P.
Hakkarainen (ur.), Play in different cultures (str. 60–72). Tallinn: Tallinn Pedagogi-
cal University Press.

137
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144