Page 137 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 137
Literatura

Marentič Požarnik, B. (2004). Konstruktivizem – kažipot ali pot do kakovostnejšega
učenja učiteljev in učencev? V B. Marentič Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in
izobraževanje učiteljev: zbornik prispevkov (str. 41–62). Ljubljana: Center za peda-
goško izobraževanje Filozofske fakultete.

Marentič Požarnik, B. (2007). Vloga mentorja pri spodbujanju profesionalne rasti štu-
dentov – prihodnjih učiteljev. V C. Peklaj (ur.), Mentorstvo in profesionalna rast
učiteljev (str. 7–48). Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fa-
kultete Univerze v Ljubljani.

Marentič Požarnik, B. (2008). Konstruktivizem na poti od teorije spoznavanja do vpli-
vanja na pedagoško razmišljanje, raziskovanje in učno prakso. Sodobna peda-
gogika, 59(4), 28–51.

Maričić, S., in Špijunović, K. (2015). Developing critical thinking in elementary mathe-
matics education through a suitable selection od content and overall student
performance. Procedia: Social and Behavior Sciences, 180, 653–659.

Marton, F., Dall’Alba, G., in Beaty, E. (1993). Conceptions of learning. International Jo-
urnal of Educational Research, 19, 227–300.

McClelland, D. C. (1961). The achieving society. New York, NY: The Free Press.
Muršak, J. (2001). Kompetence kot osnova razvoja sodobnih sistemov poklicnega izo-

braževanja. Sodobna pedagogika, 52(4), 66–79.
Mutić, S. (2000). Konstruktivizem pri pouku matematike na razredni stopnji (neobjavlje-

na doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Ljubljana.
Niemi, H., in Jakku-Sihvonen, R. 2006. Research-based curriculum. V H. Niemi in R.

Jakku-Sihvonen (ur.), Research-based teacher education in Finland (str. 31–51).
Helsinki: Finnish Educational Research Association.
Paul, R., in Elder, L. (2001). Critical thinking: Tools for taking charge of your learning and
your life. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.
Peklaj, C. (2001). Sodelovalno učenje – ali kdaj več glav več ve. Ljubljana: DZS.
Peklaj, C. (2007). Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev. Ljubljana: Center za peda-
goško izobraževanje Filozofske fakultete.
Peklaj, C., Kalin, J., Pečjak, S., Puklek Levpušček, M., Valenčič Zuljan, M., in Ajdišek,
N. (2009). Učiteljske kompetence in doseganje vzgojno-izobraževalnih ciljev v šo-
li. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Petek, D. (2005). Didaktični pristopi pri uvajanju začetnega naravoslovja (neobjavljeno
magistrsko delo). Univerza v Ljubljani, Ljubljana.
Piaget, J. (1974). Adaptation and intelligence: Organic selection and phenocopy. Chica-
go, IL: University of Chicago Press.
Plut-Pregelj, L. (2003). Poslušanje v šoli – med ozaveščanjem, učenjem in zgledom.
Vzgoja in izobraževanje, 34(2), 4–10.
Pollard, A. (1997). Reflective teaching in the primary school: A Handbook for the clas-
sroom. London: Cassell.
Evropski parlament in Svet Evropske unije. (2006). Priporočilo Evropskega parlamen-

135
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142