Page 138 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 138
eratura

ta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko
učenje (2006/962/ES). Uradni list Evropske unije, L 394/10–18.
Pulec Lah, S. (2008). Kako v razredu uspešno zadovoljevati raznovrstne (učne) potre-
be vseh učencev? V Razvoj inkluzivne vzgoje in izobraževanja – izbrana poglavja
v pomoč šolskim timom (str. 95–141). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije Slove-
nije za šolstvo.
Razdevšek Pučko, C. (1990). Spremembe v stališčih in značilnosti posameznih obdo-
bij v poklicnem razvoju učiteljev. V M. Velikonja (ur.), učitelj, vzgojitelj – družbena
in strokovna perspektiva (str. 146–151). Ljubljana: Zveza društev pedagoških de-
lavcev Slovenije.
Reitsma, E., in Van Erpel, F. (2004). Wegen naar Verandering. Den Haag: Academic Ser-
vice.
Rupnik Vec, T. (2010). Kritično mišljenje učiteljev in poučevanje tega mišljenja (neobjav-
ljena doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Ljubljana.
Rupnik Vec, T., in Kompare, A. (2006). Kritično mišljenje v šoli: strategije poučevanja kri-
tičnega mišljenja. Ljubljana: ZRSŠ.
Rutar Ilc, Z. (2002). Aktivni učenec: zakaj in kako? V A. Zupan (ur.), Modeli poučevanja
in učenja: zbornik prispevkov (str. 10–17). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Rutar Ilc, Z. (2006). Didaktična prenova gimnazij ali kako podpreti šole pri tem, da
bodo dijake pripravljale na »jutrišnje« probleme. V Vpeljevanje sprememb v šole:
konceptualni vidiki (str. 95–106). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Rychen, D. S., in Salganik, L. H. (2003). Key competencies for a successful life and a well-
functioning society. Cambridge: Hogrefe & Huber.
Saljö, R. (1992). Human growth and the complex society. Cultural Dynamics, 5(1), 43–56.
Schollaert, R. (2006). Pomen sprememb v izobraževanju. V Vpeljevanje sprememb v šo-
le: konceptualni vidiki (str. 9–18). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Schön, D. A. (1992). The theory of inquiry: Dewey’s legacy to education. Curriculum
Inquiry, 22(2), 119–139.
Secada, W. G. (1995). Social and critical dimensions for equity in mathematics educa-
tion. V W. G. Secada, E. Fennema in L. B. Adajian (ur.), New directions for equity in
mathematics education (str. 146–164). New York, NY: Cambridge University Press.
Sentočnik, S. (2002). Kako do aktivnega, vseživljenjskega učenja. V A. Zupan (ur.), Mo-
deli poučevanja in učenja: zbornik prispevkov (str. 27–38). Ljubljana: Zavod Repu-
blike Slovenije za šolstvo.
Sentočnik, S. (2005). Portfolio – podpora aktivnemu, vseživljenjskemu učenju. V T. Ru-
pnik Vec (ur.), Spodbujanje aktivne vloge učenca v razredu: zbornik prispevkov (str.
166–181). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Sentočnik, S., Schollaert, R., Jones, J., Coffey, S., Bizjak, C., Rupnik Vec, T., . . . in Pušnik,
M. (2006). Vpeljevanje sprememb v šole: konceptualni vidiki. Ljubljana: Zavod Re-
publike Slovenije za šolstvo.

136
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143